سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50911
|
08:40 - 1399/11/30
نسخه چاپی

فرماندار سیروان در گفتگو با ایلام بیدار:

طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل کرونا استمرار یابد

طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل کرونا استمرار یابد
فرماندار سیروان گفت: یکی از اهداف این طرح بیماریابی در سطح روستاها و خانواده ها است، در شهرستان سیروان این طرح به صورت کامل اجرا شد.

"جواد رحیمی مقدم"، فرماندار سیروان در گفتگو باایلام بیداربا اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: پیرو اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که طرح بسیار بسیار مهمی در زمینه مدیریت بیماری کرونا است و یکی از اهداف این طرح بیماریابی در سطح روستاها و خانواده ها می باشد، در شهرستان سیروان نیز خوشبختانه این طرح به صورت کامل در کل شهرستان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح توسط ستاد کرونا بر ما ایراد گرفته شد که میزان بیماریابی پایین بوده که در این راستا میزان فعالیت عوامل طرح بیشتر شده و خوشبختانه باعث شد که میزان بیماریابی بیشتر و در مراحل بعدی تحت نظارت و قرنطینه شده و اطرافیان و همسایگان نیز مورد تست قرار می‌گیرند.

فرماندار سیروان افزود: با نظارت بیشتر و کاهش ارتباطات می توان این بیماری را در درون خانواده‌ کنترل کرده و قبل از این که در سطح جامعه شیوع بیشتری پیدا کند در مراحل بعدی این بیماران در صورت نیاز با اولویت بیشتری بستری شده مورد مداوا و تحت حمایت و رصد کامل عزیزان سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت قرار می گیرند.

رحیمی مقدم ادامه داد: چنانچه این خانواده‌ها به خاطر بیماری کرونا خصوصا خانواده هایی که از لحاظ معیشتی تحت فشار باشند یا نیاز به مساعدت وجود داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند.

وی تأکید کرد: طرح شهید سلیمانی یک اتفاق خوب و مبارکی در مبارزه با کرونا است که این موضوع در درون خانواده در حال مدیریت است و اگر خدایی ناکرده ویروس به جامعه سرایت می کرد قطعاً مدیریت آن سخت‌تر می‌شد.

فرماندار سیروان عنوان کرد: از مردم عزیز عاجزانه خواهش می‌کنیم که با عوامل طرح همکاری کنند، موارد بهداشتی را رعایت و بیماری را جدی بگیرند، خصوصاً نوع جدید ویروس که جوانان را نیز درگیر می‌کند و با شدت و قدرت بیشتری نسبت به نوع قبل خود شیوع پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد