سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 50898
|
16:26 - 1399/11/29
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

افزایش شمار مبتلایان کرونا در ایلام/رفع کمبودهای پزشکی در استان

افزایش شمار مبتلایان کرونا در ایلام/رفع کمبودهای پزشکی در استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه بسیاری از نارسایی‌ها و کمبودهای پزشکی در استان رفع شده است، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

به گزارشايلام بيدار، محمد کریمیان سه شنبه شب در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه یک سال از شیوع بیماری کرونا در جهان می‌گذرد، اما همچنان شاهد افزایش شمار مبتلایان و متوفیان آن هستیم، افزود: پس از فروکش کردن پیک بیماری کرونا در آبانماه، در روزهای اخیر دوباره شاهد افزایش شمار مبتلایان در سطح کشور و استان هستیم.

وی تصریح کرد: لازم است که مردم برای جلوگیری از وقوع پیک چهارم کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.

کریمیان تصریح کرد: در یک سالی که از شیوع کرونا می‌گذرد، دانشگاه علوم پزشکی استان در تمام حوزه‌ها صادقانه و شجاعانه از سلامت مردم دفاع کرده است و همچنان همانند روزهای نخست شیوع بیماری؛ توان و انگیزه خود را در دفاع از سلامت مردم حفظ کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: با اینکه به سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، باید از هم‌اکنون تمهیدات لازم را در این راستا به کار گیریم و در تمام حوزه‌ها آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: از مردم استدعا داریم که در ایام تعطیلات نوروزی پیش‌رو، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

شتاب طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام

کریمیان اظهار کرد: در کنار اینکه همکاران مبارزه سخت و طاقت‌فرسایی در یک سال اخیر با بیماری کرونا داشته‌اند، اما دستاوردهای بسیاری هم برای دانشگاه کسب شده است.

وی اضافه کرد: در این یکسال که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد، اختصاص تجهیزات و امکانات بهداشتی، درمانی و پزشکی به استان به گونه‌ای بوده که بسیاری از نارسایی‌ها و کمبودها را در سطح دانشگاه به واسطه آنان رفع کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: در این مدت بیمارستان‌های امام خمینی (ره) ایلام و حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توانسته‌اند به لحاظ ارائه خدمات به واسطه ارزشیابی‌های انجام گرفته از سوی وزارت؛ به بیمارستان‌های درجه یک تبدیل شوند که افتخاری بزرگ برای دانشگاه است که پس از سال‌ها این اتفاق نیک رقم خورده است.

کریمیان افزود: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام یکی از طرح‌های توسعه‌ای در دانشگاه است که در حال احداث است و باید تلاش کنیم قبل از فرا رسیدن سال جدید آن را به اتمام برسانیم و در مدار خدمت‌رسانی قرار دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب