سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 50866
|
08:06 - 1399/11/29
نسخه چاپی

فرماندار ایوان؛

ممانعت از برگزاری مراسمات نیازمند مشارکت بزرگان است

ممانعت از برگزاری مراسمات نیازمند مشارکت بزرگان است
فرماندار ایوان گفت: برای ممانعت از برگزاری مراسمات ترحیم و جشن ها در این شهرستان نیازمند مشارکت بزرگان ایلات و طوایف هستیم.

به گزارشايلام بيدار،جلسه ستاد کرونا با محوریت خطر شیوع موج چهارم بیماری در شهرستان ایوان با حضور مسئولان در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.

امید علی سبزی "؛فرماندار ایوان در این جلسه گفت: جلسه ستاد کرونا با محوریت آماده سازی جهت پیشگیری از موج چهارم بیماری، تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، اطلاع رسانی و حساس سازی عمومی،  برگزار شده است


فرماندار ایوان اظهار کرد: نظارت کارشناسان و ستاد کرونا بر برگزاری مراسمات عزا و عروسیدر این ایام تشدید شود چراکه کانون های تجمع عامل اصلی انتشار ویروس کرونا می باشند.

سبزی تاکید کرد:طی ماههای گذشته برنامه خوبی را درراستای مسدود سازی ورودی ارامستانهای شهرستان اجرا کردیم لازم و ضروری است این رویه ادامه یابدواز هر گونه مراسم اعم از خاکسپاری، تشییع، ختم و با جمعیت بالا...جلوگیری بعمل آید.


وی افزود:نظارت بازرسان اداره ثبت اسناد از دفاتر عقد و ازدواج در خصوص برگزاری مراسمات با حداقل نفرات و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار شود تا شاهد تجمع در این مراکز نباشیم.


فرماندار ایوان اضافه کرد: ساده انگاری کرونا به عنوان یک بیماری خطرناک از دلایل دیگر افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/الف



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب