سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50831
|
08:03 - 1399/11/28
نسخه چاپی

جهش تولید به سبک تدبیر و امید؛

قطع آب، یک واحد تولیدی را به تعطیلی کشاند/ ۵۰ نفر در آستانه بیکاری

قطع آب، یک واحد تولیدی را به تعطیلی کشاند/ ۵۰ نفر در آستانه بیکاری
یکی از شرکت های تولیدی شهرک صنعتی ایلام به علت قطعی آب از سوی شرکت تولیدی خود توسط شهرک های صنعتی ایلام، مجبور به تعطیلی کارگران شده است.

گروه اقتصادی ایلام بیدارعباس خزلی::یکی از شرکت های تولیدی شهرک صنعتی ایلام به علت قطعی آب از سوی شرکت تولیدی خود توسط شهرک های صنعتی ایلام، مجبور به تعطیلی کارگران شده است.

این اقدام شرکت شهرکهای صنعتی در عدم پرداخت آب بها، بدون اخطار و در روز جمعه صورت گرفته و این در حالی است که از این واحد تولیدی از اندک کارگاههای فعال شهرک صنعتی می باشد.

عدم مدیریت صحیح بر شهرکهای صنعتی باعث بروز مشکلاتی می شود که نمود آن در تعطیلی کارگاههای فعال و تبدیل بسیاری از واحدها به خانه باغ را می توان به خوبی مشاهده کرد.

سوال این است که آیا می شود آب یک واحد صنعتی برای بدهکاری آب بها قطع شود؟ این در حالی است که این شرکت بازیافت تولیدی در تاریخ طی سال گذشته کلیه مطالبات خود را به شهرک طی گزارش و اعلام شهرک پرداخت و طبق اعلام شهرک صنعتی بستانکارهم می باشد.

طبق مصوبه کارگره رفع موانع تولید کشور، هیچ نهادی حق قطع خدمات برق، آب و گاز شرکتهای تولیدی فعال را ندارد مگر با مصوبه گارگروه که می تواند اقدام به قطع خدمات آب و برق کنند در این شرکت که به دلیل قطع آب به تعطیلی کشیده شده تعداد۵۰نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال دارند.

با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند انتظار می رود که مسئولین دست اندکار تولید با تشویق تولید کنندگان آنها را به کار و تلاش بیشتر وادار کنند نه آنکه چوب لای چرخشان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب