سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50825
|
12:09 - 1399/11/27
نسخه چاپی

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام:

سامانه بارشی با هسته سرد از روز چهارشنبه در آسمان استان ایلام

سامانه بارشی با هسته سرد از روز چهارشنبه در آسمان استان ایلام
کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی با هسته سرد از روز چهارشنبه آسمان استان ایلام را تحت تاثیر فعالیت های ریزشی قرار می دهد.

به گزارشايلام بيدار"احسان احمدی نژاد"، کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: این سامانه بارشی از چهارشنبه فعالیت اصلی خود را آغاز می کند هرچند از فردا شاهد ابرناکی هوا خواهیم بود.

وی اظهار کرد: تمرکز عمده این سامانه بارشی بیشتر بر روی نیمه شرقی استان ایلام خواهد بود و در ردیف سیستم های متوسط و متوسط به بالا قرار دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه باد شدید در استان خواهد وزید که احتمال شکل گیری و نفوذ گرد و غبار به نوار مرزی استان دور از ذهن نیست.

احمدی نژاد با بیان اینکه ریزش ها بیشتر به صورت بارش باران خواهد بود، اضافه کرد: این سامانه از روز پنجشنبه به تدریج از آسمان استان خارج خواهد شد.

وی در مورد دمای هوا نیز توضیح داد: باتوجه به اینکه سیستم بارشی فوق دارای هسته سرد است، دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتیگراد نسبت به اوایل هفته جاری افت و در روز جمعه دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب