سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50824
|
12:03 - 1399/11/27
نسخه چاپی

فرماندار دهلران:

افزایش اعمال محدودیت های کرونایی در دهلران

افزایش اعمال محدودیت های کرونایی در دهلران
فرماندار شهرستان دهلران گفت: باتوجه به وضعیت قرمز اکثر شهرهای استان خوزستان، اعمال محدودیت های کرونایی در ورودی های دهلران بیشتر می شود.

به گزارشايلام بيدار"مجید عسگری"، فرماندار شهرستان دهلران گفت: با توجه به همجواری شهرستان دهلران با استان خوزستان و وضعیت قرمز کرونایی این استان در موقعیت کنونی و از طرفی تبدیل وضعیت آبی شهرستان به زرد از شهروندان درخواست می‌شود که از سفر غیرضروری به این استان خودداری کنند.

وی اظهار داشت: ستادکروناشهرستان تشدید نظارت و کنترل رعایت پروتکل‌ها در اصناف، ادارات و تقویت کنترل مبادی ورودی از مسیر خوزستان را در دستور کار قرار داده و سخت گیری ها جدی تر می‌شود.

عسگری افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان و از طرفی فعالیت شرکت‌ها و گروه کارگری شاغل در شرکت‌های منطقه، عشایر غیربومی و تردد مردم با استان خوزستان، ترددها با دقت رصد شوند و همه اعضای ستادکرونابه صورت دقیق مصوبات را اجرایی کنند.

عسگری با تاکید بر نظارت‌های لازم به منظور رعایت پروتکل‌ها، تشدید کنترل‌ها بر اصناف و بانک‌ها و ادارات، استفاده از ماسک توسط ارباب رجوع افزود: همکاری مردم، دستگاه‌ها و اصناف بازاریان و پرهیز از عادی انگار ضروری است.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد