سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 50807
|
08:25 - 1399/11/27
نسخه چاپی

«وعده صادق» تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب هاست

«وعده صادق» تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب هاست
کارشناس و تحلیلگر رسانه گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در انقلاب مطرح شد بحث وعده صادق بود و این نقطه تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها است.

به گزارشايلام بيدار، علیرضا داودی کارشناس رسانه‌های معاند، در برنامه گفت‌وگو با رادیو انقلاب اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در انقلاب مطرح شد بحث وعده صادق بود و این نقطه تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌هاست.

وی ادامه داد: نفر اول کشور ما رهبر معظم انقلاب خیلی مقتدرانه وعده‌های سیاسی و ... آمریکا را کنار گذاشت و از موضع برتر، یک‌سری جملات را در حضور همافرانی که اگر اول انقلاب پای کار نمی‌آمدند امکان داشت مشکلاتی برای انقلاب پیش بیاید، مطرح کردند.

وی ادامه داد: حرف‌هایی که ایشان زدند جنسش نرم و سیاست‌گذاری مطلق بود. حرف سیاست‌گذاری در جمع نیروی اقتداری سخت وقتی کنار هم قرار می‌گیرد، می‌شود «اقتدار صادق یک انقلاب». حالا رئیس جمهور آمریکا جلوی خبرنگار خانم نشسته و زحمت حرف زدن هم نمی‌کشد و بعد از صحبت‌های رهبر ما می‌گوید ما هیچ تحریمی را لغو نمی‌کنیم. وعده صادق یعنی اینکه بعد از ۴۲ سال جا به جایی را مردم دیدند. الان آمریکایی‌ها خودشان را به در و دیوار می‌زنند که جواب ما را بدهند. یعنی از قبل می‌دانستند ما در چه موضع اقتداری می‌خواهیم صحبت کنیم.

داودی افزود: ما لذت اقتدار را در ۴۲ سالگی انقلابمان روز ۱۹ بهمن و با بیانات رهبری چشیدیم. ما دو جزء بسیار جالب را می‌بینیم که تاریخ فرصت تکرار، اما با اذن و اراده را به ما داده است و نکته دوم اینکه آن‌هایی که در مسیر انقلاب جزئی از ناخالصی‌های انقلاب بودند امروز وقتی مقابل این عظمت قرار می‌گیرند فقط خودشان را مضحکه می‌کنند. در انقلاب ما هرچه نسل عوض می‌شود انقلاب پررنگ‌تر می‌شود و خودش را بیشتر به رخ می‌کشد. انقلاب برای همه افرادی که مومن به وعده‌های الهی هستند صادق است پس دو راه بیشتر نداریم یا بپذیریم که مرز بین حق و باطل برای ما کاملا قابل تشخیص است یا خودمان را به عدم تشخیص بزنیم و خسرالدنیا و الاخره شویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد