سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 50791
|
12:03 - 1399/11/26
نسخه چاپی

کارشناس مسائل سیاسی :

برخورد با هتاکان عملکرد ضعیف دولت را نمی پوشاند/ دولتمردان از درک نیازهای واقعی مردم فاصله گرفته اند

برخورد با هتاکان عملکرد ضعیف دولت را نمی پوشاند/ دولتمردان از درک نیازهای واقعی مردم فاصله گرفته اند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخورد با هتاکان عملکرد ضعیف دولت را نمی پوشاند.

" قدرت نیاصادق" تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار گفت:  رویکرد دولتمردان در طول  سال های گذشته نشان از اجرای عملیات روانی برای مردم وپوشاندن ضعف خود است.

وی افزود: برخی از وزرا تقریبا در طول سال های گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشته اند وطبیعی است که مردم عملکرد آن ها را با واقعیت ها بسنجند و خواستار اثرات آن در جامعه باشند ولی وقتی عملکرد ضعیف باشد قطعا در جامعه هم اثری ندارد.

نیاصادق در ادامه گفت: آمار ها با واقعیت ها در سطح جامعه آنچه در معیشت مردم مشاهده می شود مطابقت ندارد و درواقع عملکردی که از سوی دولتمردان می بینیم با واقعیت های سطح جامعه فرق دارد واین مورد نشان دهنده فاصله دولت از درک نیازهای واقعی مردم است.

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: در چند روز گذشته ویدیویی مشاهده شد که برخی به دولت هتاکی می کنند که دولتمردان خواستار برخورد قانونی با این افراد شدند و برخی رسانه ها  به این وسیله حتی ایام پیروزی  را به زیر سئوال برده و وزرا همگی خواستار برخورد شدند واین در حالی است که جواب هتاکی را با پاک کردن مسئله نمی توان داد و با عملکرد باید جواب آن ها را دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمودهای عملکرد خوب حتی در سطح جامعه مانند عملکرد دفاعی کاملا قابل مشاهده است به طوری که حتی آمریکا توان پاسخگویی به ما را ندارد ولی در خصوص برخی زمینه ها که ضعیف عمل شده است مشاهده می شود که به عنوان مثال در حوزه اقتصادی کالاها چقدر افزایش قیمت داشته اند واین نشان دهنده عملرد نامناسب است.

نیاصادق تصریح کرد: واقعیت این است که دولتمردان از درک نیازهای واقعی مردم فاصله گرفته اند و برخی اقدامات رسانه ای وعملیات روانی هم عملکرد ضعیف دولت را پنهان نمی کند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب