سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50690
|
13:39 - 1399/11/22
نسخه چاپی

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا:

پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگ ملت ایران به نظام شاهنشاهی و استکبار بود

پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگ ملت ایران به نظام شاهنشاهی و استکبار بود
مسئول عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگ ملت ایران به نظام شاهنشاهی و استکبار بود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی مسئول عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام گفت: بین امام خمینی و انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی وجود دارد پیشرفت های امروزه را مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم.

وی افزود:  رژیم پهلوی یکی از منحوس ترین، ظالم ترین و پلیدترین  رژیم هاست که ۲۲ بهمن روز نه بزرگ به نظام شاهنشاهی است.

حجت السلام ادیانی در ادامه گفت:  حکومت پهلوی دست نشانده آمریکا و انگلیس بود که جز فقر و فلاکت فساد و فحشا بیچارگی و ... برای ایران چیزی نداشت و به معنای واقعی ملت ملت بیچاره محکوم به تحمل سیاست‌های حکومت منحوس پهلوی بودند.

وی یادآور شد:  در دوران پهلوی فساد همه گیر بود و مردم از کمترین امکانات و بهره  نداشتند و چیزی جز نوکر به حساب نمی آمدند و ۲۲ بهمن روزی است که مردم از این ظلمت خارج شدند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا خاطر نشان کرد: مردم به نظام جمهوری اسلامی آری بزرگی گفتند  و به آرای مطلق مردم تبدیل شد به نظام جمهوری اسلامی و همراه شد با ولایت و رهبری که مجاهد فقیه عادل است.

وی عنوان کرد:  پیروزی انقلاب اسلامی که حادثه بزرگ در دنیا و نظامی است که آرزوی ائمه معصوم سایر ملت‌های دنیا بود.

ادیانی بیان داشت:  حقانیت راه امام در تداوم رهبری آیت الله خامنه ای را امروز همه ملت های دنیا فهمیده اند کار ناتمام ائمه مبنی بر تشکیل حکومت اسلامی به دست امام خمینی جاری شد و نظامی بر پایه دین اسلام در یکی از حساس ترین مناطق دنیا برپا شد.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پایان خط استعمارگری و استکبار بوده و ایران به الگویی  تبدیل شده که  کشورهای دنیا الگو تبدیل شد که با تکیه به توان داخل  نه بزرگ به کشورهای سلطه‌گر بگویند.

ادیانی گفت:  ملت ایران روزی که پیروز شد شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سردادند و خواستار استقلال سیاسی فرهنگی اقتصادی و ... و عدم وابستگی به بودند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: آمریکایی‌ها به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی قانون نیستند و باید مراقب باشیم پای بیگانگان و تجربه مشروطه تکرار نشود و راه برون رفت از مشکلات تکیه به توان داخل با استفاده از استعدادهای جوانان است و فرزندانی مانند شهید سلیمانی،  شهید فخرایی زاده و... را تربیت کنیم و به پیشرفتهای بزرگ دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب