سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50660
|
16:44 - 1399/11/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)؛

به نوکریمان برای نظام افتخارمیکنیم

به نوکریمان برای نظام افتخارمیکنیم
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: ما افتخار می‌کنیم که در سپاه نوکری مردم را کنیم، چراکه ما از مردم هستیم و این خدمات‌دهی را افتخار می‌دانیم.
به گزارش ایلام بیدار ، سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران گفت:هر جایی که تفکر انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت جریان داشته باشد، سپاه آنجا حضور فعال و موثر دارد.
 
وی ادامه داد: امروز نیرو‌های بسیجی و پاسدار ما در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... در خدمت مردم هستند.
 
 سردار شاکرمی با اشاره به اینکه در کجای دنیا دیده‌اید که نیروی نظامی و شبه نظامی  به ساخت سرویس بهداشتی و مسائل معیشتی و  محرومیت زدایی افتخار کند، ادامه داد: امروز ما پاسداران از پادگان‌ها، اتاق‌ها و مقرهایمان بیرون آمده‌ایم تا به مردم عزیز کشورمان با تمام قوا خدمت کنیم.
 
 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که در سپاه نوکری مردم را کنیم، چراکه ما از مردم هستیم و این خدمات‌دهی را افتخار می‌دانیم.
 
 سردار شاکرمی افزود: دشت عباس قدمگاه حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جان برکف اسلام در دوران دفاع مقدس در عملیات هایی همچون فتح المبین است و ما و مسؤلان امروز به تاسی از رشادت ها و مجاهدت های آن عزیزان مکلف به خدمت رسانی به مردم هستیم.
 
وی گفت: مردم شهرستان دهلران و منطقه دشت عباس در دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و به دفاع از مرزهای کشور پرداختند  امروز لازم است تا مسؤلان مشکلات این مردم را پیگیری و حل نمایند.
 
 وی تصریح کرد: الحمدالله امروز مردم منطقه خود نگهبان مرزها هستند و به خوبی از کیان مرزهای کشور دفاع می کنند و انتظار ما است که مردم همچنان و با قدرت از مرزها دفاع 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب