سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50616
|
09:20 - 1399/11/19
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

انهدام باند قاچاق چهار نفره سلاح جنگی در دهلران

انهدام باند قاچاق چهار نفره سلاح جنگی در دهلران
فرمانده انتظامی استان ایلام از انهدام یک باند قاچاق چهار نفره سلاح و کشف 9 قبضه سلاح جنگی در شهرستان دهلران خبر داد.
سرهنگ "دلاور القاصی مهر"، فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارایلام بیداربا اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی، از فعالیت مجرمانه یک باند ۴ نفره خرید و فروش سلاح های جنگی در سطح شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضایی، این چهار متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، ۹ قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودروی سواری که از آن در انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کردند کشف شد.
وی با بیان اینکه متهمان در راستای مطالبه مردم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف ۶۶۷ قبضه سلاح و انهدام ۶ باند خرید و فروش آن در سطح استان شده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و کسانی که با استفاده از بستر فضای مجازی و حقیقی در صدد ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم در قالب فعالیت مجرمانه خود هستند، گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمامی امکانات خودر راه فعالیت مجرمانه این افراد را در سطح استان مسدود و برابر قانون و بدون اغماض و با شدت برخورد خواهد کرد.
القاصی مهر به خانواده ها نیز هشدار داد ،با آگاهسازی و شناسایی دوستان ،مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند تا در دام کلاهبرداران و مجرمان خطرناک گرفتار نشوند.
 
انتهای پیام/س
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد