سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50309
|
08:11 - 1399/11/08
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت در ایلام شده است

همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت در ایلام شده است
ماینده مردم ایلام در مجلس گفت: همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت مطلوب در ایلام شده است.

به گزارشايلام بيدار،علی اکبر بسطامی "،نماینده مردم ایلام در مجلس دردیدار با فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه امنیت به تنهایی ایجاد نمی‌شود، اظهار کرد: امنیت یک محصول جمعی است و نیاز دارد همه دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی افزود: تلاش شبانه روزی پلیس موجب شده تا مردم، احساس امنیت کنند و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازند و قطعاً مردم و سایر دستگاه‌ها نیز قدردان زحمات پلیس هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها به نوعی در ایجاد امنیت دخیل هستند و پلیس نیز به عنوان خدمتگزار مردم تمام تلاش خود را برای ارتقاء و حفظ امنیت و آرامش مردم انجام می‌دهد.

بسطامی، نیروی انتظامی را یک سازمان دارای مأموریت‌های پرحجم دانست و تصریح کرد: برقراری نظم و آرامش کشور در گرو تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است از این رو با وجود حجم مأموریت‌ها و تأثیرگذاری ناجا در زندگی و کار مردم، آنان نیز قدر زحمات پلیس خود را می‌دانند.

وی با اشاره به رسالت بزرگی که برای خدمت‌‎رسانی به مردم بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده است، گفت: امنیت مطلوب جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و همراهی خوب مردم است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که در سطح استان توسط نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انجام شده است قابل تقدیر است و از فرماندهی انتظامی استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب