سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50263
|
08:37 - 1399/11/06
نسخه چاپی

رئیس سازمان صمت ایلام خبر داد؛

بازگشت 19 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید

بازگشت 19 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید
رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان ایلام گفت: ستاد تسهیل استان ایلام تاکنون توانسته است 19 واحد تولیدی راکد را به فعالیت مجدد برگرداند.

به گزارشايلام بيدار، "رضا محمد رحیمی"، رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان ایلام در گفتگویی از تلاش سازمان متبوع خود برای احیای صنایع تولیدی راکد در استان ایلام خبر داد و گفت: ستاد تسهیل استان ایلام تاکنون توانسته است 19 واحد تولیدی راکد را به فعالیت مجدد برگرداند.

وی اظهار کرد: بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید به ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم این استان نیز کمک می‌کند.

رحیمی به رایزنی، برگزاری نشست‌های تخصصی و احصاء راهکارهای موثر در فعال کردن سایر واحدهای راکد و غیرفعال استان اشاره کرد و افزود: ستاد تسهیل از ایده و راهکار تمام افرادی که کمک به فعال کردن صنایع راکد داشته باشند استقبال می‌کند.

رئیس سازمان صمت ایلام استقبال از سرمایه‌گذاری جدید در بخش صنعت استان را یادآور شد و گفت: صدور موافقت‌نامه‌های بی‌نام، ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و مهیا کردن زیرساخت‌ها از موارد مشوق برای افراد متمایل به سرمایه‌گذاری در استان ایلام است.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب