سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50261
|
08:31 - 1399/11/06
نسخه چاپی

طرح ملی طواف در استان ایلام اجرایی می شود

طرح ملی طواف در استان ایلام اجرایی می شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام اجرایی می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "حشمت الله رستمی"، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان این مطلب گفت: فراخوان طرح و اقدام ملی فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی در استان  ایلام اعلام شده است.

وی اظهار کرد: رویداد ملی طواف در راستای ارائه طرح‌های پیشنهادی، اقدامات فرهنگی دینی برتر، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدامات کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ، با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در  این استان اجرایی می شود.

وی  ابراز کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی  به منظور شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت وزارت کشور تدوین و عرضه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام  با بیان اینکه ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است، گفت: طرح های ارائه شده پس از پایش در کمیته ارزیابی استان به دبیرخانه رویداد در ستاد طواف کمیته مرکزی مورد ارزیابی قرار می گیرند که منتخبین این طرح در اسفندماه سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رستمی آخرین مهلت ارسال آثار را  16بهمن ماه  سال جاری عوان کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارائه طرح به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها مراجعه یا با شماره 09189419101تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد