سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5014
|
09:48 - 1392/09/21
نسخه چاپی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام:

ماهواره در راستای القای جهل، سبک زندگی غربی و فمنیست گرایی عمل می کند

ماهواره در راستای القای جهل، سبک زندگی غربی و فمنیست گرایی عمل می کند
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام گفت:ماهواره در راستای القای جهل، سبک زندگی غربی و فمنیست گرایی عمل می کند.

به گزارش ایلام فردا،سارا فلاحی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد ایلام در کرسی آزاداندیشی «ماهواره آری یا نه؟» که  با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد  برگزار شد،اظهار داشت: رسانه، یکی از ابزارهای قدرت است، ما محکومان به محصور بودن در هژمونی ماهواره و رسانه هستیم و در این عرصه هیچ مرزی وجود ندارد.

وی ادامه داد:80 درصد رسانه های دنیا در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، مسئولان باید تلاش کنند که جوان را از ماهواره بگیرند نه ماهواره را از جوان؛برای عملی ساختن این شعار باید راهکارهای جایگزین ارائه کرد.

فلاحی اضافه کرد: نمی توانید از وجود این گفتمان جلوگیری کنید؛ با این حال ماهواره در راستای القای جهل، سبک زندگی غربی و فمنیست گرایی عمل می کند، صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ساخت فیلم های داخلی از فیلم های ماهواره ای تقلید می کند و بدفرهنگی را درونی سازی می کند.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد ایلام خاطرنشان کرد: این موضوع دارای داستانی اساسی است و لازم است اساسی فکر کرد، اگر می‌خواهید هویت ملی شما دستخوش رسانه ها نشود، باید مدیریت داشته باشید، مدیریت بر پایه قدرت به دست می آید، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در قدم اول باید بپذیریم که آن ها دشمن ما هستند و سپس اقدام کنیم و باید تکنولوژی غربی را با مهندسی معکوس به تکنولوژی بومی تبدیل کنیم و کاری کرد که دنیا فرهنگ ایران را بپذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب