سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 50027
|
11:22 - 1399/10/24
نسخه چاپی

بازی با سلامتی اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر

بازی با سلامتی اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر
در حالی که همه جشنواره‌های سینمایی در جهان، متوقف شده‌ و یا به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند، مدیران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تصمیم دارند تا این جشنواره را با حضورسینماگران و اهالی رسانه برگزار کنند.

به گزارشايلام بيدار، محمدمهدی طباطبایی نژاد، دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر روز گذشته در مصاحبه‌ای از تصمیم قطعی برگزاری جشنواره فیلم فجر با حضور سینماگران، اهالی رسانه و منتقدان خبر داد! این در حالی است که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، تجمع افراد در یک مکان سربسته همچون سالن سینما، احتمال انتقال ویروس کرونا را افزایش می‌دهد! به‌نظر می‌رسد مدیرانِ غیرسینمایی و غیرِ فرهنگی جشنواره فیلم فجر در سال‌های اخیر، همان‌طور که طی چند دوره اخیر، اعتبار و کیفیت این جشنواره را به‌خاطر مقاصد سیاسی کاهش داده‌اند، این‌بار نیز قصد بازی با سلامتی و جان اهالی سینما و رسانه  را دارند!

نکته مهم این است که این مدیران، در این دوره اقدام به حذف هیئت انتخاب کرده‌اند و راه را برای ورود هر فیلمی ‌به جشنواره فجر باز کرده‌اند! یعنی مدیران این دوره جشنواره فیلم فجر، علاوه ‌بر سلامتی سینماگران و اهالی رسانه، اعتبار و حیثیت خود جشنواره را هم پای مقاصد سیاسی قربانی خواهند کرد!


گفتنی است، دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در سال 92 که دبیر جشنواره «سینماحقیقت» بود نیز در این جشنواره با اهداف سیاسی، به استقبال سیاستمداری رفت که سال 88 با کتمان «حقیقت» به آتش فتنه افزوده بود! 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد