سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50001
|
07:39 - 1399/10/24
نسخه چاپی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛

تجمع مردم در آرامستان‌های ایلام نگران کننده است

تجمع مردم در آرامستان‌های ایلام نگران کننده است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: تجمع مردم در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های ایلام نگران کننده است.

به گزارشايلام بيدار،محمدنوذری"،معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست کمیته امنیتی ستاد استانی مبارزه باکرونابر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها توسط مردمتاکید کردو اظهار کرد: تجمعبرخی مردمدر آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نگران کننده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مسیر منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان به عنوان عامل اصلی انتقالکروناباید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

نوذری با اشاره به اینکه بهبود وضعیت موجود در بحثکروناحاصلرعایت دستورالعمل‌ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط مردم و مسئولان است، بیان کرد: اگر نسبت به این مهم غفلت ایجاد شود قطعاً با بازگشت موج بعدی کرونا مواجه خواهیم شد.

وی، باتاکیدبر عدم حضور مردم در اجتماعات و دورهمی‌ها، افزود: متاسفانه کم توجهی تعدادی از شهروندان و برخی مسئولان در قبال مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشهود است و این خطر بازگشت به روزهای سخت و بحرانی کرونایی را ترسیم کرده است.

وی افزود: این نمی‌شود که ما به مردمتاکیدکنیم که مصوبات و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و بعد از آن طرف خودمان نسبت به این موضوع بی خیال باشیم.

نوذری بهمراسماتایام شهادت فاطمیه (س)اشاره کرد و گفت: در اینمراسماتبر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا که بعداً ابلاغ می‌گردد، عمل می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب