سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 49918
|
10:26 - 1399/10/20
نسخه چاپی

آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای
نگهداری نان در کیسه های پارچه ای مخصوصا پارچه های کتانی سبب بهتر ماندن و بیات نشدن آن می شود. در ادامه ما مراحل دوخت یک نوع کیسه ی نان کتانی را آمورش داده ایم.

به گزارشايلام بيدار، نگهداری نان در کیسه های پارچه ای مخصوصا پارچه های کتانی سبب بهتر ماندن و بیات نشدن آن می شود. در ادامه ما مراحل دوخت یک نوع کیسه ی نان کتانی را آمورش داده ایم.

آموزش دوخت کیسه نان کتان

امروز، من قصد دارم به شما نشان بدهم که دوخت کیسه نان کتانی آسان است. با قرار دادن نان ها داخل کیسه های پارچه ای کمتر دور ریز خواهید داشت. نمی گوییم که کیسه های کتانی نان معجزه می کنند و نان ها در آن خراب و یا بیات نمی شود اما گزینه ای بهتر از کیسه های نایلونی است.

 

من قبلاً به شما گفته ام كه ​​چطور كيسه پارچه ای بهترين روش برای تازه نگه داشتن نان در  نان های كهنه خداحافظ است. چگونه به حفظ نان تازه دیگر.

 

چرا کتانی بهتر است؟ الیاف بافته شده در پارچه باعث تنفس و ماده ای فوق العاده براینگهداری نانمی شود. کتان داخل نان را نرم نگه می دارد و پوسته ترد آن را بهتر از نوع ذخیره سازی دیگر حفظ می کند.

 

بهتر است امتحان کنید و از نان خود لذت ببرید!

 

سایز کیسه ها بستگی به نان شما و طرز قرار دادن نان داخل آن دارد.

 

وسایل لازم :

پارچه ی کتانی به سایز دلخواه که در اینجا ما 25 × 90 سانتیمتر 

چرخ خیاطی

قیچی

متر

بند پارچه ای

 

دوخت کیسه ی نان,نحوه ی دوخت کیسه ی نان

وسایل لازم برای دوخت کیسه نان پارچه ای

 

نحوه ی دوخت کیسه ی نان :

ابتدا لبه های همه طرف پارچه را سردوز کنید تا پارچه ی شما ریش ریش نشود. 

 

پارچه را از وسط طول آن تا بزنید. به صورتی یک طرف آن بسته باشد. اکنون یک مستطیل 25 در 45 سانتیمتر دارید. (همانطور که گفتم می توانید سایز آن را بزرگتر کنید.) 2 طرف بلندتر آن را بدوزید. 

 

مراحل دوخت کیسه های پارچه ای نان, دوخت مرحله ای کیسه ی نان

دو سر طول کیسه ی نان را بدوزید

 

سپس لبه های عرض های پارچه را حدود 1/5-2 سانتیمتر تا بزنید و تمیز بدوزید. یک قسمت کوچک از آن را برای عبور دادن بند باز بگذارید. همه ی این دوخت ها را به سمت داخل پارچه انجام بدهید. 

 

آموزش دوخت کیسه ی نان پارچه ای,روش های دوخت کیسه ی نان

لبه ی آن را برای عبور دادن طناب تا بزنید و بدوزید

 

طناب یا بندی را که بهتر است کشی باشد. به وسیله ی سنجاق قفلی از قسمت سوراخ بالای کیسه عبور بدهید. سپس کیسه را برگردانید. نان را در آن قرار بدهید و به وسیله ی بند در آن را محکم ببندید.

 

طرز دوخت کیسه ی پارچه ای, راهنمای دوخت کیسه های پارچه ای برای نان

بند مورد نظر را با سنجاق از آن عبور بدهید

 

اگر بند و یا طناب کشی ندارید می توانید از همان پارچه ی کتانی خودتان بندی بدوزید. به این صورت که نواری بلندتر از عرض پارچه (تا حدی که بتوانید آن را گره بزنید). عرض نوار باید به اندازه ای باشد که زمانی که آن را دوختید و برگرداندید به راحتی بتوانید از داخل لبه ی پارچه عبور بدهید.

 

پس از دوخت نوار لبه ی آن را سنجاق قفلی بزنید و به سمت داخل عبور بدهید این کار را باید با احتیاط انجام بدهید. و بعد لبه های آن را به داخل قرار بدهید و بدوزید و به وسیله ی سنجاق قفلی از لبه ی کیسه عبور بدهید.

 

نحوه ی دوخت کیسه ی نان,دوخت کیسه ی پارچه ای نان

آماده شدن کیسه نان با پارچه ی کتان

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد