سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49802
|
21:37 - 1399/10/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

شهید سلیمانی اصلی ترین نماد مقاومت است

شهید سلیمانی اصلی ترین نماد مقاومت است
سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در هلیلان گفت: شهید سلیمانی اصلی ترین نماد مقاومت است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال  شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید" حاج قاسم سلیمانی" و "ابو مهدی مهندس و یاران همراه" در شهرستان هلیلان گفت: در فرمایشات رهبری گرانقدر انقلاب، نکات بسیار ارزشمندی در خصوصیات شهید سلیمانی بیان شد و مهم‌ترین چیزی که مورد تبیین قرار گرفته بود این بود که خود این شهید مردمی بودند و تمام مراسم‌ها هم باید مردمی برگزار شود که شاهد این هستیم که این اتفاق در سراسر استان و کشور افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از فرمایشات دیگر رهبری معظم انقلاب این بود که ما به این شهید به عنوان یک مکتب نگاه کنیم افزود: مکتب مکتب مقاومت است که از امام و رهبری به ما ارث رسیده و شهید سلیمانی به عنوان اصلی ترین نماد مقاومت محسوب می‌شوند.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص این شهید ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی فقیه بوده است گفت: ایشان در تمامی فرمایشات از ولایت پذیری سخن می‌گفتند و مشخصه دیگر ایشان استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار در مقابل مکتب و جبهه مقاومت بود که باید در اجتماع به آن توجه داشته باشیم.
 
سردار شاکرمی تاکید کرد: آنچه مهم است این است که وقتی که به عنوان یک مکتب از شهید سلیمانی یاد می‌کنیم یعنی اینکه یک مجموعه کامل از آن چیزی است که باید داشته باشیم و ما در حال حاضر امام را مسیری برای نسل‌های گذشته و نسل‌های آینده می‌دانیم و در مکتب شهید سلیمانی نیز کسانی که با ایشان در جبهه مقاومت رفتند همین جوانانی بودند که این مکتب رادرک کردند و انشاالله نسل جوان نیز به این مکتب خواهند پیوست.
وی گفت: امروز یک مکتب، یک راه و مدرسه در پیش روی مردم و ملت‌های جهان گشوده شده و امیدواریم این راه هر روز پر رهرو تر، عمیق‌تر، گسترده‌تر و مستحکم‌تر خیر و برکت خود را به ملت‌های جهان و اسلام جاری و ساری کند.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد