سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49745
|
08:54 - 1399/10/11
نسخه چاپی

کارشناس مسائل سیاسی ؛

شهید سلیمانی الگوی مقاومت و جهاد در راه خداست

شهید سلیمانی الگوی مقاومت و جهاد در راه خداست
زارع منش با بیان اینکه «دشمن‌شناسی» دیگر ویژگی بارز شهید سلیمانی بود، گفت: دشمن شناسی به معنای شناخت خصوصیات، اهداف، تاکتیک‌ها، روش‌ها و بکارگیری راه‌های خنثی کردن برنامه‌های دشمن است.

به گزارشايلام بيدار،"فارس زارع منش "،کارشناس مسائل سیاسی گفت:آنچه که امروز از شهید سلیمانی  به جای مانده است، یک مکتب کامل و تمام عیار است که پیروی از این مکتب، برای یک ملت و یک امت راهگشاست و می‌تواند جامعه طیبه الهی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با نبوغ خاصی که در عرصه فکری و نظامی داشت، نیرو‌های بسیار کوچکی را در عراق طراحی و ساماندهی کرد تا جلوی تهدید بزرگ آمریکا ایستادگی کنند، گفت: برنامه سردار سلیمانی در عراق برنامه‎‌ای هوشمندانه بود که با استفاده از نیرو‌های چابک عراقی انجام شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ولایت‌محوری و اعتقاد راسخ به حکمت رهبری، یکی از ویژگی‌های اصلی شهید سلیمانی بود، گفت: کلیدواژه شهید سلیمانی هنگامی که می‌خواست درباره آراء و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی صحبت کند، «حکیم بودن رهبری» بود.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی دیگر ویژگی بارز شهید سلیمانی بود، گفت: دشمن شناسی به معنای شناخت خصوصیات، اهداف، تاکتیک‌ها، روش‌ها و بکارگیری راه‌های خنثی کردن برنامه‌های دشمن است.

زارع منش ادامه داد:سردار حاج قاسم سلیمانی را می توان نماد واقعی نسل پیرو اعتقادات امام راحل در ایجاد وحدت بین مسلمانان و مبارزه با استکبار دانست.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد:آنچه که از زندگی و فعالیت های حاج قاسم سلیمانی برمی ‌آید، این است که ایشان اعتقادی وصف‌ناپذیر به وحدت جهان اسلام داشت و معتقد بود برای اینکه جلوی استکبار جهانی بایستیم باید وحدت داشته باشیم.

وی در پایان گفت:زندگی شهید سلیمانی نمونه بارز الگوگیری از اهل بیت(ع) است و در شرایط کنونی جامعه باید بسیار مورد توجه همه آحاد مردم به خصوص نسل جوان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد