سرویس: سیاسی
کد خبر: 49733
|
15:57 - 1399/10/10
نسخه چاپی

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج مطرح کرد؛

سانسور تشییع پیکر میلیونی سردار دلها در رسانه های معاند/ توطئه ای که خنثی شد

سانسور تشییع پیکر میلیونی سردار دلها در رسانه های معاند/ توطئه ای که خنثی شد
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: حجم تحریف در اخبار بعد از ترور حاج قاسم به سطح بالایی رسید اما تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار سلیمانی در عراق و ایران این توطئه ها را خنثی کرد.

به گزارشايلام بيدار، "مسلم معین"،رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در نشست مجازی با فعالان رسانه ای و مجازی استان های ایلام و سمنان و با بررسی و تحلیل ترور شهید سپهبد سلیمانی گفت: اقدامات حاج قاسم طی سالهای گذشته در منطقه ارزشمند بود، به طوری که با قرار دادن نیروهای مردمی در سوریه و عراق توانست مسیری ترسیم کند که نتیجه آن برچیده شدن داعش در منطقه بود.

وی اظهار کرد: مجموعه اقدامات حاج قاسم در منطقه از وی یک شخصیت محبوب را در اذهان به وجود آورد که دوست و دشمن به آن اعتراف کرده بود که البته این شناخت هم مبتنی بر محبوبیت حاج قاسم است.

معین افزود: مواضع رسانه ها نسبت به سردار سلیمانی یک نگاه همراه با احترام بود بطوریکه که با واکاوی اظهارنظرها می توان دریافت که دیدگاه دشمنان نسبت به ایشان یک دیگاه همراه با احترام بود، اگر چه همچون همیشه برخی رسانه های معاند از فرصت شهادت ایشان استفاده کرده و خط خبری خود را دنبال و حتی حاضر نشدند تشییع میلیونی از سردار دلها را منتشر کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج بیان کرد: ابعاد ایرانیت حاج قاسم را در بیانات رهبر معظم انقلاب می توان به راحتی برشمرد که از جمله انها می توان به الفاظی همچون مالک اشتر اشاره کرد، عباس دوران جز القابی بود که برای توصیف ایشان به کار برده شده است.

وی تصریح کرد: رسانه های غرب بعد از شهادت ایشان از عنوان "ترور" ژنرال ایرانی استفاده کردند، استفاده از کلمه "ترور" از مهمترین موضوعات مطرح شده است که با توجه به جنبه حقوقی آن، قابل واکاوی است.

معین خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات رسانه ای که صورت گرفت بسته شدن حجم زیادی از اکانت های توییتری بود، این خود نشان از ضعف و عجز و ترس دشمنان بعد از شهادت سردار سلیمانی حکایت دارد. اگر چه دشمن برای انجام این کار از تمام ظرفیت های خود استفاده کرد اما وزارت ارتباطات هیچ گونه اقدامی در این راستا و نزدیک به سالگرد این شهید در جواب این رفتارهای دشمن انجام نداده است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: یکی از درس های ترور حاج قاسم به آمریکایی ها این بود، آنها فکر می کردند که با ترور حاج قاسم محبوب خواهند شد اما این اقدام نتیجه عکس داد تا جایی که در نظرسنجی ها  میزان اعتماد به آمریکا به 22 درصد رسید.

وی خاطرنشان کرد: حتی حجم تحریف در اخبار بعد از ترور حاج قاسم به سطح بالایی رسید و مقامات تا تریبون داران و برخی رسانه ها دست به تحریف زدند بطوری که ابتدا با انتشار تصویر جعلی که نشانگر پایکوبی در عراق بود می خواستند خوشحالی مردم عراق را نشان دهند، اما تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار سلیمانی درعراق و ایران این توطئه را خنثی کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد