سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49726
|
08:24 - 1399/10/10
نسخه چاپی

وقتی سردار دلها قلب ها را جذب می کند؛

علاقه ویژه نوجوان چرداولی به شهید سلیمانی ؛ هنرمندانی که در مکتب حاج قاسم هستند

علاقه ویژه نوجوان چرداولی به شهید سلیمانی ؛ هنرمندانی که در مکتب حاج قاسم هستند
نوجوان هنرمند چرداولی از علاقه ویژه خود به شخصیت شهید سلیمانی وقرار گرفتن در مکتب حاج قاسم می گوید.

به گزارشايلام بيدار، وقتی که هنر باشد می توان با آن کارهای بزرگی را انجام داد وبا آن به نتایج بزرگی دست یافت و پیام ها را بهتر به مخاطب انتقال همین نکته باعث می شود تا هنرمندان جایگاه ویژه ای در جامعه داشته باشند واز سویی دیگر دشمن در پی جذب هنرمندان باشد.

یک هنرمند توانایی خلق آثار شگفت انگیزی را دارد که بی نظیر است ومی تواند مخاطبان زیادی را جذب کند به همین دلیل شناسایی استعدادها امری مهم ضروری است که دولت ها روی آن سرمایه گذاری هنگفتی می کنند.

"دریا احمدی" از هنرمندان خوش ذوق چرداولی است که با وجود محدودیت ها آثار زیبایی را خلق کرده وهمچنین رهرو مکتب شهید سلیمانی شده است به همین خاطربرآن شدیم تا مصاحبه ای با وی داشته باشیم.

خودتان را معرفی کنید؟

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دریا احمدی هستم متولد 1383 هنرجو رشته گرافیک هستم و نقاشی میکشم،  من نقاشی و طراحی رو از کودکی دنبال میکردم و ذاتاً علاقه داشتم. تقریباً میشه گفت از پنج سالگی به طور جدی این حرفه رو دنبال کردم.

چه تکنیک هایی به کار می گیرید؟

من تکنیک های زیادی به کار میگیرم، سیاه قلم،آبرنگ،گواش،پاستل و ....

از کجا نقاشی را شروع کردید؟

از سیزده سالگی شرکت در مسابقات رو آغاز کردم. مقام دوم کشور در رشته نقاشی گواش،اول استان و برتر ناحیه رو تا کنون چند بار کسب کردم و فعلاً سیزده لوح تقدیر و سه تندیس از جشنواره نوجوان سالم رو دریافت کردم.

من هیچوقت کلاس نقاشی نرفتم و استادی نداشم و فقط با راهنمایی های خانواده ام و نزدیکان ایراد های کار هایم را اصلاح کردم و خودم سعی کردم که کاراهایم را به سطح های پالاتر ارتقا دهم

مهم ترین مشکلات شما چیست؟

مهم ترین مشکل من که خیلی وقت ها سد راهم میشود بالا بودن هزینه این حرفه است

من نمیتوانم نمایشگاه برگزار کنم و یا اینکه خیلی از ابزاری که استفاده میکنم خیلی گران قیمت هستند و این مشکل باعث شد که من نتونم کلاس نقاشی برم و به طور کل صرف نظر کنم.

 

شخصیت شهید سلیمانی در نظر شما چگونه است؟

من یک تابلو پرتره از شهید سردار قاسم سلیمانی نقاشی کردم چون ایشان سردار بزرگ و دلاور کشور عزیزمان بودند و همیشه با عنوان درستکاری،ذکاوت، شجاعت و هوشیاری یاد میشود.

من چند نسخه از چهره این فرد بزرگوار با تکنیت های مختلف نقاشی کردم و به مکان های مهم هدیه دادم تا در اختیار عموم قرار گیرد تا هیچکس شخصیت والای این شخص را فراموش نکند.

هدف شما از زندگی چیست؟

هدف من در زندگی این است که بتوانم در فرد مفیدی برای کشورم باشم و از حرفه ام استفاده مثبت کنم ، نمیایشگاه برگذار کنم و از کاری که میکنم بهره ببرم. 

خواسته من در این مسیر این است که یک حامی مالی داشته باشم که بتونم موانعی که منو دیرتر به هدفم میرساند رو کنار بزنم ،

وذکر این نکته ضروری است  که پدر و مادر من همیشه منو تشویق میکنند و هر کاری که از دستشان بر بیاید برای من انجام میدهند و همیشه منو به سوی هدفم هدایت میکنند همچنین از سپاه پاسداران هم کمال تشکر را داریم.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب