سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49709
|
18:45 - 1399/10/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

فتنه ۸۸ حمله به خیمه ولایت و مبانی اسلام بود/ ۹ دی بازخوانی حادثه انقلاب اسلامی است

فتنه ۸۸ حمله به خیمه ولایت و مبانی اسلام بود/ ۹ دی بازخوانی حادثه انقلاب اسلامی است
مراسم بزرگداشت نهم دیماه و سالروز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت صبح امروز بصورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز در مزار شهدای گمنام شهر مهران برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این برنامه گفت: شهید سلیمانی درس های بزرگی به ما داد، اساس مکتب حاج قاسم "بصیرت" است، افراد زیادی تلاش کردند تا این موضوع را نادیده بگیرند و یا فاصله ایجاد کنند اما وصیت نامه حاج قاسم به خوبی نشان می دهد که اساس مکتب این سردار بزرگ بصیرت است.

 
وی اظهار کرد: فتنه گران در حوادث سال ۸۸ شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دادند ، اما در عمل برای ایران هیچ اهمیتی قائل نبودند و کشور را به هرج و مرج کشاندند، در واقع می خواستند با طرح این شعار اسلام و انقلاب را درمقابل وطن پرستی قرار دهند ، در حالیکه ما می بینیم در دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایشان تاکیدات ویژه‌ای بر ارادت ایرانیان وطن پرست به شخصیت حاج‌قاسم به عنوان سرباز اسلام و انقلاب داشتند.
 
شاکرمی بیان داشت: در جریان فتنه ۸۸ دیدیم که خواص دچار انحراف شدند، این فتنه زوایای پنهانی دارد برای همین است که عده ای همچنان از ۹ دی می‌ترسند برای آنکه ماهیت آنها را روشن می کند، علت اصلی هجمه ها در حوادث سال ۸۸ حمله به مبانی اسلام و خیمه ولایت بود و از این جهت ۹ دی خط قرمز ملت ایران است. 
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت: ۹ دی روز بازخوانی حادثه انقلاب اسلامی است، فتنه گران در سال ۸۸ همانند خواص بی بصیرت در دوران امیرالمؤمنین(ع) در مقابل ولی زمانشان قرار گرفتند. از زمان پیروزی انقلاب تاکنون فتنه های مختلفی صورت گرفته است اما فتنه ۸۸ پیچیده ترین شیوه دشمنان در مواجه با ملت ایران بود به این علت که نه تنها دشمنان خارجی بلکه همه جریان های غیرهمسو، نخبگان غربگرا و بی بصیرت در مقابله با نظام و مردم، همگام شدند.
 
وی عنوان کرد: فتنه گران به جای آنکه در چارچوب قانون عمل کنند، شهرها را به آشوب کشیدند در حالی می توانستند از مسیر درست و قانونی وارد عمل شوند اما رفتار آنها مقدمه تخریب اموال عمومی، حمله به مساجد و قرآن و ارزش ها را فراهم کرد.
 
شاکرمی گفت: دشمن شناسی اصل مهمی است، چون دشمن هر بار از طریق مختلف ورود می‌کند. حوادث سال ۸۸ با هدایت های بی بدیل رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه مردم نقش بر آب شد و نشان داد بصیرت رمز عبور از موقفگاها است.
 
وی تصریح کرد: ۹ دی درس های بزرگی داشت که از جمله آنها می توان به توجه مردم به دشمن شناسی، اتکا به رهبری بعنوان امام و پیشوا و نیز حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اشاره کرد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: هرچند امسال بلحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی امکان حضور گسترده مردم در مراسمات بزرگداشت حماسه ۹ دی فراهم نبود ، اما در عمل نشان دادند که در سخت ترین شرایط نیز دشمنان خود را به خوبی می شناسند و در تبعیت از رهبری انقلاب و دفاع از آرمان ها همواره در صحنه هستند.
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب