سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49707
|
13:47 - 1399/10/09
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع):

فتنه 88 خطرناک ترین توطئه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی است

فتنه 88 خطرناک ترین توطئه دشمن  پس از پیروزی انقلاب اسلامی است
احدی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: فتنه 88 خطرناک ترین توطئه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار" ولی احدی" معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  در مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهرستان چرداول گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام و عاشورا و مکتب ولایت است که ولایت پذیری رمز موفقیت این سردار سپاه اسلام است.

وی اظهار کرد: فتنه ۸۸ یکی از خطرناک ترین توطئه ها در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که سال ها روی آن برنامه ریزی شده بود.

احدی در ادامه گفت: در صدر اسلام فتنه های زیادی بود که با حضور مردم باطل شد و دشمن امروز به دنبال جدا کردن مردم از مسئولین و ایجاد یاس و ناامیدی است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام بیان داشت: آن ها از شیوه های مختلف برای انحراف افکار عمومی استفاده کردند تا به ارزش های انقلاب حمله کنند.

وی عنوان کرد: حفظ جان سران فتنه، رافت اسلامی جهت افشا هویت واقعی و توبه نکردن سران فتنه از جمله دلایل حصر آن ها است.

احدی تصریح کرد : فتنه ۸۸ توطئه دشمن برای براندازی نظام بود که با درایت رهبر انقلاب و حضور مردم شکست خورد.

وی بیان داشت : امروز مذاکره و اعتماد به کشورهایی مانند آمریکا و اروپا بی ثمر است چرا که در برجام ثابت شد که مورد اعتماد نیستند و امروز مسئولان باید به دنبال کار جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم باشند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب