سرویس: سیاسی
کد خبر: 49141
|
09:32 - 1399/09/13
نسخه چاپی

سرکنسول ایران در ترکیه:

مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده حق طبیعی ایران است

مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده حق طبیعی ایران است
سرکنسول ایران در استان «ارزروم» ترکیه ضمن اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی، تصریح کرد، ایران دفاع از خود را حقی طبیعی می‌داند و عاملان این ترور مجازات خواهند شد.

به گزارشايلام بيدار، «سجاد سلطان زاده» سرکنسول ایران در استان «ارزروم» ترکیه در گفت‌وگویی با خبرگزاری «آناتولی» پیرامون شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران گفت، تروریست‌ها و خائنان با این ترور تنها قلب دانشمند ایرانی و ملت آن را هدف نگرفتند بلکه تمام جامعه بین‌الملل و دانشگاهیان آن را هدف قرار دادند.

وی ضمن قدردانی از موضع واضح ترکیه در رابطه با این ترور، تصریح کرد، ایران از توطئه‌های دشمنان صلح و امنیت در منطقه و جهان آگاه است، دفاع از خود را حقی طبیعی می‌داند و عاملان این اقدام خصمانه مجازات خواهند شد.

سلطان‌زاده در ادامه به خدمات با ارزش شهید فخری‌زاده در صنعت دفاعی و نقش مهم وی در تولید واکسن کرونا پرداخت و گفت: ادله و شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر آنکه رژیم صهیونیستی این اقدام تروریستی و غیرانسانی را برنامه‌ریزی، پشتیبانی مالی و اجرا کرده است.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی حامی و مسبب بسیاری از اقدامات تروریستی و قتل و ترور در تمام جهان بویژه کشورهای اسلامی است و ترور شهید فخری‌زاده تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب