سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49044
|
00:00 - 1399/09/08
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه گفت:

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز دشمن است،راه شهید فخری زاده ادامه دارد

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز دشمن است،راه شهید فخری زاده ادامه دارد
احسان عباسی گفت: این اقدام کورکورانه دشمن نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را از مسیر رشد وبالندگی بازدارد چرا که دشمن بداند که راه این عزیزان ادامه خواهد داشت وهرساله شاهد ان هستیم که جوانان زیادی قصد ورود به این وادی را دارند.

"احسان عباسی "،کارشناس مسائل سیاسی درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سالهای گذشته از هر حربه وحیله ای برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده اند یکی از این توطئه ها ترور دانشمندان هسته ای کشورمان است.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد: این اقدام کورکورانه دشمن نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را از مسیر رشد وبالندگی بازدارد چرا که دشمن بداند که راه این عزیزان ادامه خواهد داشت وهرساله شاهد ان هستیم که جوانان زیادی قصد ورود به این وادی را دارند.
 
 
وی افزود:دشمن در مقابله با ایران اسلامی دچار ضعف و یاس شدیدی شده و لذا وقتی نمی تواند مانعی بر سر راه اراده این ملت باشد، دست به ترور می زند.
وی همچنین با اشاره به مخالفت سرسختانه دشمنان نظام با رشد علمی ایران به ویژه در عرصه فناوری هسته ای، گفت: آن ها به هیچ وجه نمی خواهند ملت مسلمان ما در ابعاد مختلف علمی توانمند شود، بلکه همواره دوست دارند ملت ها وابسته و سرسپرده باشند.
عباسی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل و هم پیمانان غربی آن ها، ایران هسته ای را خطری جدی برای خود می دانند لذا با انواع شیطنت ها می کوشند جلوی دست یابی کشورمان به فناوری هسته ای را بگیرند.
وی افزود: دشمن به خوبی می داند در فاز نظامی راه به جایی نمی برد و در صورت اعمال این گزینه ، بازنده قطعی خواهد بود، به همین خاطر می کوشد با اقدامات تروریستی، هراس در دل ملت بیندازد؛ کاری که منافقین در سال های ابتدای انقلاب نیز انجام می دادند، اما ملت ما هرگز دست از آرمان های مقدس خویش برنداشته و نخواهد داشت.
 
عباسی درپایان گفت :باید دستگا های زیربط در راستای شناسایی مسببین این ترور تمام توان وظرفیت خود را بکار گیرند وآنهارا به سزای اعمالشان برسانند.
 
انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب