سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49035
|
18:42 - 1399/09/06
نسخه چاپی

دستگاه های امدادی عضو ستاد مدیریت بحران استان به حالت آماده باش درآمدند

دستگاه های امدادی عضو ستاد مدیریت بحران استان به حالت آماده باش درآمدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران استان از امروز تا پایان روز یکشنبه در وضعیت آماده باش قرار دارند.

به گزارشايلام بيدار، سعیدرضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: باتوجه به پیش بینی کارشناسان هواشناسی و احتمال وقوع بارش های تند سیلابی به همه فرمانداران و اعضای ستاد بحران استان دستور آماده باش ابلاغ شده است.

وی افزود: تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری، پلیس راه، فوریت های پزشکی، هلال احمر، امور آب و سایر دستگاه های عضو ستاد بحران استان ایلام از امروز تا پایان روز یکشنبه در وضعیت آماده باش قرار دارند.

کریمیان یادآورشد: هشدارهای هواشناسی حاکی از فعالیت یک سیستم بارشی قوی است که به احتمال زیاد موجب سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها و خشکه رودها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب ها می شود.

وی تاکید کرد: از همه حوزه های تخصصی خواسته شده است نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز که موجب ریزش و رانش کوه می شود، برای بررسی وضعیت آب ذخیره پشت سدها و دبی رودخانه ها و بازرسی مسیل ها، جداول و کانال های هدایت آب اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این دستگاه ها باید نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز را شناسایی و نسبت به مدیریت آن نقاط برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب