سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 49022
|
16:56 - 1399/09/05
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

ورود بسیج در تمام عرصه‌ها راهگشا و امید آفرین بوده است

ورود بسیج در تمام عرصه‌ها راهگشا و امید آفرین بوده است
حجت الاسلام کریمی تبار گفت:بسیج یعنی امید ایثار،یعنی خدمت به دیگران واز خود گذشتن والحمدااله بسیج از ابتدا تاکنون نشان داده است که در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس عرصه های اقتصادی،علمی و الان در کمکهای مومنانه می تواند نقش آفرینی کند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاشلام" الله نورکریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک هفته بسیج گفت:بسیج یعنی امید ایثار،یعنی خدمت به دیگران واز خود گذشتن والحمدااله بسیج از ابتدا تاکنون نشان داده است که در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس عرصه های  اقتصادی،علمی و الان در کمکهای مومنانه می تواند نقش آفرینی کند.

وی اظهار کرد:در شرایط حاضر که همه جا تعطیل شده است بسیار زیبا است که بسیج متولی شده است وتوانسته است در زمینه تامین  جهیزیه جوانان ورود کندو و این حرکت نشانگر این است که بسیج دارد  اوج  سختی هاامید آفرینی  کند و این از زیبایی های بسیج است.

 امام جمعه ایلام افزود:در عرصه های مختلف متناسب با تخصص مورد نیاز شاهد حضور بسیجیان دلسوزوکاآزموده ای هستیم که با این توان و همت که می توانیم بر دشمنان فائق آییم و درآینده نزدیک بتوانیم به خودکفایی  کامل در تمام عرصه ها برسیم.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب