سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 48986
|
13:25 - 1399/09/04
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه سیروان خبر داد؛

اجرای 54ویژه برنامه هفته بسیج درسیروان

اجرای 54ویژه برنامه هفته بسیج درسیروان
فرمانده سپاه ناحیه سیروان از اجرای تعداد 54 برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،:سرهنگ "حجت ولیزاده "،فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت:اگر امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این گونه نظام ما در مقابل همه زیاده خواهی های استکبار ایستاده است، به برکت حضور بسیج و ملت بسیجی ماست.

 وی اظهار کرد : بسیج در همه عرصه ها اعم از عرصه های نظامی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی حضور مقتدرانه داشته و خواهد داشت ، بسیج متعلق به همه مردم ایران است ، بسیج شجره طیبه انسان های مومنی است که نمونه های آن را در پویا بودن و سازندگی درجامعه می بینیم و این شجره از نظر ظاهری و باطنی پاک است و داشتن اخلاص، رنگ خدایی، استقامت و پایداری، پیروزی همیشگی، ولایت مداری، بصیرت و آگاهی از ویژگی های آن است.

 فرمانده سپاه ناحیه سیروان ادامه داد : بسیج فقط متعلق به یک نهاد خاص نیست، بلکه متعلق به همه آحاد ملت ایران اسلامی است ، هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسلهای آینده منتقل شود .

ولیزاده  تصریح کرد:دشمن امروز به عرصه های سیاسی و فرهنگی ما وارد شده و درصدد تغییر در باورهای دینی و نفوذ است که در این راستا بایستی روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ و با تمام قوا گوش به فرمان ولایت باشیم.

سرهنگ ولیزاده  با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت : در این هفته در شهرستان54 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهرستان اجرا می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب