سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48983
|
08:23 - 1399/09/04
نسخه چاپی

درآخرین پیگیری ایلام بیدار از وضعیت پل جزمان هلیلان؛

پل حزمان هلیلان تا دهه فجر افتتاح می شود

پل حزمان هلیلان  تا دهه فجر افتتاح می شود
براساس آخرین پیگیری های صورت گرفته از سوی پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار پل جزمان هلیلان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارشايلام بيدار، سال گذشته بود که پل جزمان هلیلان در برابر عوامل محیطی دیگر تحمل نداشت ودر حال فروریختن بود که از نظر مسئولین پنهان مانده بود تا اینکه از طریق پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار خطرات انسانی این پل به گوش مسئولین رسید وبا پیگیری های صورت گرفته قرار شد پل جدیدی که استاندارد باشد ساخته شود.

حال پیگیری های ایلام بیدار از  وضعیت این پل به جایی رسیده که پل جدید جزمان هلیلان دهه فجر افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

"فردین مرادی" سرپرست اداره سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  هلیلان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: پل جزمان یکی از پل مهم وحائز اهمیت در هلیلان است که ارتباط 30 روستا با مرکز شهرستان را برقرار می کند.

وی اظهار کرد: براساس ترددی که روزانه حدود هزار خودرو روی این پل تردد دارند مقرر شد که یک پل پنج دهنه در مسیر ایجاد شوود.

مرادی بیان داشت: 60 میلیارد ریال برای احداث این پل در نظر گرفته شده که تا کنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست اداره سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  هلیلان تصریح کرد: پل جزمان تا دهه فجر به بهره برداری خواهید رسید و پل جدید قطعا از استانداردهای لازم برخودار بوده وهمچنین پل دارپروشه هلیلان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب