سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48979
|
08:10 - 1399/09/04
نسخه چاپی

فرماندارملگشاهی ؛

ملکشاهی پنجمین شهرستان ایلام از نظر ابتلا به کروناست

ملکشاهی پنجمین شهرستان ایلام از نظر ابتلا به کروناست
تامسه گفت: این شهرستان از نظر میزان مبتلایان کرونا پنجمین شهرستان و از نظر بستری و فوتی به ترتیب جایگاه ششم و هفتم استان را در سه هفته نخست آبان ماه به خود اختصاص داده است.

به گزارشايلام بيدار،"محمد تاسمه "،فرماندار ملکشاهی  با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در شهرستان ملکشاهی افزود: دورکاری کارکنان ادارات، نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت و نانوایی‌ها، مسدود کردن مسیر ورودی آرامستان‌ها، جلوگیری از برگزاری مراسمات عزا و همچنین نظارت روزانه گشت‌های مشترک در سطح بازار از جمله اقدامات ستاد کرونا در این شهرستان است.

وی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ملکشاهی را ۶۰ درصد عنوان کرد و افزود: سهل‌انگاری در اجرای مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

فرماندار ملکشاهی از مردم شهرستان خواست: برای حفظ سلامتی خود و دیگران، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در اجرای مصوبات و محدودیت‌های جدید با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند.

تاسمه طی نکردن کامل دوره قرنطینه خانگی افراد مشکوک به کرونا و عدم کنترل افراد توسط تب‌سنج در ورودی شهرستان را از عوامل افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان دانست و افزود: همه افراد مشکوک به کرونا  برای حفظ سلامت خود و دیگران پس از مراجعه به پزشک و درمانگاه باید تا پایان دوره قرنطینه در خانه بمانند. 

وی با بیان اینکه شهرستان ملکشاهی دارای یک مرکز نمونه‌گیری برای تست از افراد مشکوک به کروناست، یادآور شد: این مرکز منتخب بصورت شبانه‌روزی به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

فرماندار ملکشاهی در خصوص کمبودها و نیازمندی‌های نظام بهداشت شهرستان در شرایط کرونا نیز افزود: شهرستان ملکشاهی نیازمند  تجهیزات و امکانات تنفسی از جمله اکسیژن و آمبولانس برای انتقال بیماران کرونایی و همچنین تسریع در ساخت بیمارستان و مرکز درمان بستر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب