سرویس: سیاسی
کد خبر: 48971
|
15:14 - 1399/09/03
نسخه چاپی

رئیس‌جمهور:

خدمات حجت‌الاسلام راستگو در حوزه کودکان، نام او را زنده نگه می‌دارد

خدمات حجت‌الاسلام راستگو در حوزه کودکان، نام او را زنده نگه می‌دارد
حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم راستگو نوشت: حجت‌الاسلام راستگو سالیان متمادی با تهیه و اجرای برنامه‌های آموزنده و جذاب در حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد که یاد و نام او را زنده نگه خواهد داشت.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو به حوزه‌های علمیه، عموم علاقه‌مندان و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم، برای ایشان از درگاه خداوند بزرگ رحمت و مغفرت الهی و همجواری با صالحان مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو، خدمتگزار نام آشنا و پرتلاش عرصه دین و رسانه کشور، باعث تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی با اخلاص و دلسوز، سالیان متمادی با تهیه و اجرای برنامه‌های آموزنده و جذاب در حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد که یاد و نام او را زنده نگه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، عموم علاقه‌مندان و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب