سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48956
|
07:56 - 1399/09/03
نسخه چاپی

به منظور انجام خدمات درمانی صورت گرفت؛

تیم های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چرداول برای مبارزه با کرونا

تیم های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چرداول برای مبارزه با کرونا
تیم های بسیج جامعه پزشکی به منظور انجام خدمات بهداشتی ودرمانی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

به گزارشايلام بيدار، برای مبارزه با محرومیت وقتی همه در میدان باشند یقیناً مشکلات مردم حل خواهد داشت وجامعه ای پویا خواهیم داشت که درآن استعدادهای مختلف هرمنطقه می تواند درعمران وآبادانی کشور نقشی داشته باشد.

همیشه برای محرومیت زدایی پای کارهای عمرانی در میان نیست ودراین مورد نیز می توان از گاهی از اقدامات پزشکی وکمک معیشت مردم استفاده کرد.

اگر مسئولین در کنار مردم باشند دیگر شاهد مشکلات مردم نیستم وقطعا روزهای بهتری در انتظار معیشت مردم است.

اعزام تیم های بهداشتی یک اقدام بزرگ وخداپسندانه است که دراین ایام کرونایی مناطق محروم هم از خدمات بهداشتی برخوردار خواهند شد.

صیدی زاده  مسئول بسیج جامعه پزشکی چرداول درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:تیم های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به روستاهای محروم « پشته » از توابع آسمان آباد در شهرستان چرداول خدمات رایگان به مردم ارائه کردند.

وی افزود:این خدمات شامل مشاوره،آموزش به مردم و خدمات پزشکی رایگان که شامل ویزیت،معاینه،مشاوره،تجویز دارو،تزریق آمپول،اندازه گیری قندخون،فشارخون،ارجاع به متخصص توسط تیم پزشکی و... به مردم روستا به صورت رایگان ارائه گردید.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چرداول تصریح کرد:در مجموع بیش از 100 بیمار ویزیت گردیده و275 خدمت به مردم روستا ارائه گردید که این امر خداپسندانه در طول سال ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پبام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب