سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48889
|
14:39 - 1399/08/29
نسخه چاپی

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام:

مردم در امر خداپسندانه اهداي خون مشاركت كنند/ نجات جان انسان ها با اهداي پلاسما

مردم در امر خداپسندانه اهداي خون مشاركت كنند/ نجات جان انسان ها با اهداي پلاسما
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: به یاد آوردن کسانی که به خاطر برخی حوادث و بیماری ها نیاز به خون پیدا می کنند موجب می شود تا مردم خون اهدا کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام والمسلمين "الله نور کریمی تبار"، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به اهميت اهداي خون در اين روزها گفت: شرایط فعلی را باید با توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه و درمانی پزشکان و متخصصان بهداشتی و درمانی پشت سر بگذاریم.

وي اظهار كرد: کرونا ویروس بیماری است که نیازمند همت و یاری تمام انسان‌ها برای غلبه بر آن است و همه ما باید تلاش کنیم تا در قطع زنجیره شیوع این بیماری سهیم و مسئولیت اجتماعی را به انجام رسانیم.

كريمي تبار افزود: در دین مبین اسلام نیز پیشگیری را بهتر از درمان دانسته است و ما نیز باید به دستورات و تصمیمات مسئولان بهداشتی درمانی که سربازان خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس هستند عمل کنیم.

امام جمعه ايلام ادامه داد:در کشور و استان ما اهداکننده های خوبی وجود دارند وحتی در ایام کرونا هم نیاز استان تامین و در مواردی به سایر استان ها کمک صورت گرفته است که نشان دهنده فرهنگ بالای مردم ایلام به ویژه در اهدا خون است.

وی اظهار کرد:به یاد آوردن کسانی که به خاطر برخی حوادث و بیماری ها نیاز به خون پیدا می کنند موجب می شود تا مردم خون اهدا کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد:برخی اوقات زندگی فردی نیاز به چند قطره خون پیدا می کند و نیازمند است لذا مردم ایثارگر ما احساس تکلیف و همدردی کرده و در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه شرکت می کنند.

وی امید به آینده با توکل به خداوند متعال، استمداد از ائمه اطهار و توجه و عمل به تخصص پزشکان و کادر درمانی کشور را رافع این مشکل حادث‌شده دانست و گفت: در خانه بمانیم تا با توکل به خداوند متعال کشور را به موفقیت و غالب بر کرونا ویروس کنیم.

 

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد