سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48883
|
08:24 - 1399/08/28
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام اجرا می شود؛ دریافت نتیجه تست کرونا در نیم ساعت

طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام اجرا می شود؛ دریافت نتیجه تست کرونا در نیم ساعت
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام اجرا می شود.

به گزارشايلام بيدار، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به وضعیت حاد کرونا در استان، اظهار کرد: اینجا لازم می دانم از همکاری خوب حوزه ورزش و جوانان استان به خاطر در اختیار گذاشتن ورزشگاه شهدای قلاویزان برای ایجاد نقاهتگاه تشکر کنم.

وی با عنوان این مطلب که در این شرایط خاص همه باید با ستاد کرونا همکاری کنند، بیان کرد: به رغم اینکه برخی از دستگاه‌ها نسبت به شرایط امروز درک درستی نداشتند اما همکاری حوزه ورزش و جوانان با ستاد کرونا شایسته تقدیر بود.

استاندار ایلام تصریح کرد: در روزهای گذشته وضعیت حاد کرونایی در استان داشتیم و چهار شهرستان در حالت بحرانی قرار داشت، که روز گذشته دو مورد از این شهرستان‌ها از حالت بحرانی خارج شد اما هم اکنون شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت بحرانی قرار دارند و امیدوارم با همکاری مردم این مناطق و با کمک دستگاه‌های اجرایی بتوانیم موج سوم کرونا را کنترل کنیم.

وی افزود: از روز شنبه با اجرای طرح جامع مدیریت کرونا شاهد محدودیت‌های شدید در استان هستیم که لازم است اصحاب رسانه و صدا و سیما در تبیین و تبلیغ این طرح تلاش و همکاری کنند.

اجرای طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام

استاندار ایلام با اعلام این خبر که از روز شنبه تعداد تست‌ها به ۱۰۰ هزار تست در روز افزایش خواهد یافت، گفت: از طرفی زمان نتیجه تست‌ها نیز تا نیم ساعت کاهش می‌یابد و این مهم به بیماریابی گسترده کمک خواهد کرد.

وی در ادامه به مناطق سه گانه در طرح جامع مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: از روز شنبه محدودیت‌ها در سه منطقه زرد، نارنجی و قرمز اعمال می‌شود.

وی در ادامه خواستار افزایش حمایت دستگاه دولتی از سمن‌ها شد و گفت: در این رابطه باید تلاش کنیم که توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شود چراکه آسیب پذیری بیشتری دارند.

وی افزود: ایجاد ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، امکانات تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که باید در مناطق حاشیه شهرها در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب