سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48876
|
10:52 - 1399/08/27
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

چهار هزار برنامه هفته بسیج در ایلام اجرا می شود/ اجرای 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در استان

چهار هزار برنامه هفته بسیج در ایلام اجرا می شود/ اجرای 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در استان
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: 55 عنوان سرفصل اصلی و شاخص با بیش از چهار هزار ریز برنامه هفته بسیج در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: یکی از وظایف مهم حائز اهمیت که باید به ان توجه کرد ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی در سطح جامعه است.

وی به نقش ارزنده اصحاب رسانه در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز مردم خودجوش و بی ادعا ورود کرده و در استان ایلام این حضور در عرصه های مختلف به صورت ویژه ای جلوه گری می‌کند.

کریمیان افزود:طی سالیان گذشته شاهد ناملایماتی از سوی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بودیم اما بحمدالله توانسته ایم دشمنان را در تمام عرصه ها ناکام بگذاریم.

وی ادامه داد:در حال حاضر بسیج توانسته در تمامی عرصه ها حضوری درخشان داشته باشد چرا که با برنامه ریزی که صورت گرفته بسیج در قالب تخصص های مختلف توانسته یار و همراه ارگانها و سازمان های مختلف باشد.

جانشین سپاه استان ایلام با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال است که کشور ما با ویروس منحوس کرونا درگیر است، بیان کرد: خوشبختانه سپاه و بسیج دراین عرصه در استان ایلام توانسته است خدمات خوبی را مردم عزیز استان در زمینه های مختلف از جمله ایجاد نقاهتگاه مجهز سپاه در سالن شهدای قلاویزان، توزیع کمکهای مومنانه، پیگیری مشکلات مربوط به تعطیلی کارخانه اکسیژن ساز، ضدعفونی معابر، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و سایر موضوعات ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان طی سال های گذشته توانسته در مناطق محرم 700 واحد مسکونی را به خانواده های محرومان تحویل دهد تاکید کرد:در هفته بسیج 55 عنوان سرفصل اصلی و شاخص با بیش ازچهار هزار ریز برنامه در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: افتتاحیه جشنواره فرهنگی بسیج ،دیدار با خانواده های معظم شهدا،نواختن زنگ سامانه شاد،برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی،راه اندازی سامانه ایثارعشایری و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان از جمله محوری‌ترین برنامه بسیج در این هفته خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلام بیدار مبنی بر تعداد پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گفت: مجموعا حدود 10 هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه و بسیج در استان ایلام انجام گرفته که تعداد بیش از 5 هزار پروژه بصورت عمرانی و مابقی بصورت غیرعمرانی بوده است.

کریمیان افزود: در حوزه های طرح های اقتصاد مقاومتی نیز بیش از چهار هزار پروژه با اعتبار 400 میلیارد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب