سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48743
|
22:54 - 1399/08/19
نسخه چاپی

فرماندار مهران:

وضعیت روستاهای شهرستان مهران سفید است

وضعیت روستاهای شهرستان مهران سفید است
اسد قاسمی گفت: روستائیان شهرستان مهران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و به استثنای دو روستا مابقی در وضعیت سفید هستند.

به گزارشايلام بيدار،اسد قاسمی "،فرماندار مهران ؛در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به بسته بودن آرامستان مهران و صالح آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر فوت شدگان شهر ایلام در آرامستان صالح آباد تدفین می‌شوند در رابطه با تدفین و برقراری نظم نیاز به حمایت‌های استان داریم.

فرماندار مهران از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم روستاهای مهران اعلام رضایتمندی کرد و گفت: از ۱۳ روستای شهرستان،پنج روستا از هشت روستای بخش صالح آباد در وضعیت سفید قرار دارد و در ۲ روستای این بخش سه مبتلا داشتیم که به لطف خدا هر سه نفر آنها بهبود یافته‌اند. و امیدوارم ما مسئولین و شهروندان در حفاظت از جان خود و رعایت پروتکل‌ها همانند روستائیان عمل کنیم.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و در آن مقرر گردید شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌ها در دو آرامستان شهرستان نظارت بیشتر و از تجمع جلوگیری کنند. و شهرداری‌ها متکدیان را جمع آوری کنند. همچنین تمام ادارات و نهادها موظف هستند، در قسمت ورودی ادارات تابلو پیشگیری نصب کنند، و شبکه بهداشت بر ورودی ادارات نظارت کند.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب