سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48717
|
23:35 - 1399/08/18
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی استان اعلام كرد؛

۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایلام کشف شد

۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایلام کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی ایلام از کشف ۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامي استان ايلام با اعلام اين خبر گفت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر باید تمام ظرفیت های اجتماعی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا این پدیده شوم مهار شود.

وی افزود: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان ایلام از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۶۲ کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام یادآور شد: در همین مدت بیش از ۴۴۰ سوداگر مرگ در عملیات های موفق پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

سردار یاری تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۳ عملیات موفق پلیسی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان ۱۷ کیلو مواد مخدر در شهرستان آبدانان کشف ، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی، مصرف موادمخدر را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان دانست و گفت: وجود باورهای غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی‌ خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب سوء مصرف موادمخدر و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به‌وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به موادمخدر است.

سردار یاری با بیان اینکه شهادت در راه مبارزه با مواد مخدر اوج ایثار کارکنان پلیس است، خاطرنشان کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر تاییدی بر عزم جدی پلیس در مسیر مبارزه با این پدیده شوم است و می طلبد مردم با گزارش به موقع اخبار در زمینه تهیه و توذیع مواد مخدر پلیس را در این راه همراهی کنند.

 

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب