سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48389
|
09:36 - 1399/08/06
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛

کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی در جاده های ایلام

کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی در جاده های ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی در مهرماه سال جاری در جاده های استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"رضا همتی زاده "،رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: این موفقیت حاصلشده نشاناز تلاش و همکاری ماموران پلیس راه، مردم فهیم استان، دستگاه قضائی، صدا و سیما، راهداری، رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

وی ادامه داد: برابر بررسی‌های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای، نقطه آسیب پذیری، شدت برخورد خودروها در صحنه تصادفات بوده است که برای این موضوع تمهیداتی از جمله افزایش برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان مهمترین عامل موثر بر شدت تصادفات اندیشیده شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: افزایش و ارتقای شاخص‌های ایمنی ترافیک در استان و توسعه دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت از جمله تدابیر موثر بر کاهش شدت تصادفات رانندگی بوده که در نیمه دومسال جاریدر حال توسعهو در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای کاهش پیشگیری از تصادفات، برنامهریزیهایمدونی برای نیمه دومسال جاریتدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است که در روزهای آتی بهاستحضارمردم شریف استان خواهد رسید.

همتی زاده در پایان گفت: از همه هم استانی‌های عزیز انتظار داریم در راستای کاهش پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای با ماموران پلیس راه همکاری کنند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب