سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 48361
|
10:52 - 1399/08/05
نسخه چاپی

کلیسای لاس لاخاس یکی از زیباترین کلیساهای جهان

کلیسای لاس لاخاس یکی از زیباترین کلیساهای جهان
کلیسای لاس لاخاس که بر فراز کوه واقع شده در ابتدا تنها یک کلیسای ساده بود که مجسمه هایی حضرت مریم را در در نمای خارجی خود داشت ولی در سال ۱۹۴۹ میلادی به صورت قصرهایی که از آن به باسیلیکاها نام برده می شود، درآمد.

به گزارشايلام بيدار، کلیسای لاس لاخاس که بر فراز کوه واقع شده در ابتدا تنها یک کلیسای ساده بود که مجسمه هایی حضرت مریم را در در نمای خارجی خود داشت ولی در سال ۱۹۴۹ میلادی به صورت قصرهایی که از آن به باسیلیکاها نام برده می شود، درآمد.

کلیسای لاس لاخاس

بعضی از این کلیساها، کاربردهای مذهبی و آیینی دارند و بیشتر به منظور مراسم عبادی مورد استفاده قرار می گیرند ولی بعضی ديگر که شهرت فراوانی نیز دارند برای بازديد گردشگران است. یکی از این کلیسهای مشهور در جهان کلیسای لاس لاخاس در کلمبیا می باشد که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

 

کلیسای لاس لاخاس,تاریخچه کلیسای لاس لاخاس,کلیسای لاس لاخاس کجاست

عکس های کلیسای لاس لاخاس

 

کلیسای لاس لاخاس امروزی در بین سال های ۱۹۱۶ تا ۱۹۴۹ ساخته شد. هرچند از سال ۱۷۵۶ در این مکان یک پناه‌گاه و کلیسای کوچک وجود داشته است. این کلیسا برعکس اغلب بناهای ساخته دست بشر در دره ای به اسم دره رودخانه گوآیتارا ساخته شد. این کلیسا و پل روبروی آن که ۵۰ متر طول دارد امکان عبور از روی دره را میدهند که این منظره ای بی همتا را بوجود آورده است. معماری این کلیسا هم از سبک گوتیک الهام گرفته که آنرا تا حدی شبیه کلیساهای باستانی اروپا نموده است.  

 

کلیسای لاس لاخاس,آدرس کلیسای لاس لاخاس,تصاویر کلیسای لاس لاخاس

تصاویر کلیسای لاس لاخاس

 

کلیسای لاس لاخاس که اندکی با مرز اکوادور فاصله دارد، بعد از رویت معجزه آسای مریم مقدس تأسیس گردید و هم اکنون، یکی از معروف ترین اماکن زیارتی کلمبیا به شمار می آید.

این کلیسا مجهز به پلی است که اکووادور را به کلمبیا وصل می کند و برای دیدن آن باید گذرنامه بهمراه داشته باشید چرا‌که شما با بازدید این کلیسا از دو کشور دیدن نموده اید.

 

کلیسای لاس لاخاس,تاریخچه کلیسای لاس لاخاس,تصاویر کلیسای لاس لاخاس

کلیسای لاس لاخاس در کلمبیا

 

ارتفاع کلیسای لاس لاخاس:

۱۰۰ متر

 

 

کلیسای لاس لاخاس,تاریخچه کلیسای لاس لاخاس,آدرس کلیسای لاس لاخاس

نمای داخلی کلیسای لاس لاخاس

 

کلیسای لاس لاخاس,تاریخچه کلیسای لاس لاخاس,کلیسای لاس لاخاس در کلمبیا

نمای داخلی کلیسای لاس لاخاس

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد