سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48302
|
09:37 - 1399/08/02
نسخه چاپی

اخراج کارگران مخل، سبب تعطیلی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام شد/ ورود دادستانی به موضوع کشتارگاه

اخراج کارگران مخل، سبب تعطیلی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام شد/ ورود دادستانی به موضوع کشتارگاه
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام گفت: تعدادی از کارگران این کشتارگاه با ایجاد اخلال در صدد تعطیلی این کارگاه شدند که مسئول مربوطه نیز طبق قانون این افراد را اخراج کرد.

به گزارشايلام بيدار، عزیز قیصوری رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام گفت: با شیوع کرونا ویروس در ایلام تعدادی از کارگران کشتارگاه  به بهانه‌های مختلف درصدد تعطیلی این مکان تولیدی بودند.

 
وی افزود: پس از اخطارهای مکرر به این افراد متاسفانه آنان از کارهای خود دست بر نداشتند و  با تشویق سایر کارگران، به دنبال ایجاد بی‌نظمی در کشتارگاه بودند.
 
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام، اظهار داشت: متاسفانه وساطت مسوولان مربوطه نیز سبب رفع این مشکل نشد، در نتیجه تصمیم به اخراج کارگران مخل نظم کشتارگاه گرفته شد.
 
قیصوری ادامه داد: این افراد نیز به تلافی اخراج شدن، در اقدامات اخیر، کشتارگاه را به طور کامل تعطیل کردند.
 
وی بیان داشت: مطابق قوانین کارگری و کارفرمایی، کارفرما در جهت تداوم کار حق دارد افراد مخل را با رعایت قانون و عدالت اخراج کنند. 
 
 رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از حساسیت مسوولین، قول مساعد جانشین دادستان استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان، بناست این مشکل به زودی رفع و این مکان تولیدی مجدد راه اندازی شود.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد