سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 48242
|
07:35 - 1399/07/29
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

روند شیوع کرونا درشهرستان ایوان نگران کننده است

روند شیوع کرونا درشهرستان ایوان نگران کننده است
حجت الاسلام علی حیدری گفت:وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان ایوان نگران کننده است،اگر این امار را با شرایط کشوری مقایسه کنیم اماری بدست خواهد امد که فاجعه است.

حجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان درگفتگو باخبرنگارايلام بيداردر ایوان گفت:شهرستان ایوان ازجمله شهرستانهایی است که باکمال تاسف از جهات مختلف،دارای عقب ماندگی هایی است که سعی همه مسئولان درآن است که درراه حل این مشکلات قدمهایی برداشته شود وسعی داریم که مشکلات را رفع نماییم.
وی اظهار کرد:برخی ازنارسایی ها کشوری است برخی دیگر بومی است باتمام این نواقص کارهای خوبی انجام داده شده است.
امام جمعه ایوان افزود:امروز مشکل بیکاری یکی از مشکلات مردم است روزبه روز محرومیت وفقر افزایش میابداگر همه جا گرانی حکم فرما است در شهرستان ایوان این مقوله بیداد می کندچرا که نتیجه این گرانی سودهای کلانی است که به جیب عده ای خواهد رفت.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد:وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان ایوان نگران کننده است،اگر این امار را با شرایط کشوری مقایسه کنیم اماری بدست خواهد امد که فاجعه است.
وی افزود :خطر کرونا جدی است وسیرافزایش بیماری های متاسفانه امروز تصاعدی است چرا که شاهد این هستم که روند مب
تلایان به کرونا روز به روز درحال افزایش است.
نماینده ولی فقیه در ایوان بیان داشت:جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ازضروریات است برای این امر استفاده مکرر از ماسک وموادضدعفونی کننده ،وجلوگیری لز تجمعات در کاهش مبتلایان موثر است.
حجت الاسلام حیدری اظهار کرد:بزرگان ومعتمدین با بهره گیری از نفوذ کلام وحضور دربین مردم می توانند در کاهش ایجاد  تجمعات موثر واقع شوند.
وی درپایان گفت:مسئولان در امورات محوله خود تصمیمات غلط  نگیرید چرا که امروز گرانی مضاعف بر شهرستان حاکم است وضرورت داردبه درد مردم رسیدگی شود وپاسخگوی مشکلات مردم باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب