سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48151
|
14:55 - 1399/07/25
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ايلام راه اندازی شد

نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ايلام راه اندازی شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: فعالیت مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام که نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور است نیز در راستای مراکز نیکوکاری تخصصی است.

به گزارشايلام بيدار، "مرتضی بختیاری"، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین افتتاح و آغاز به کار همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان ایلام گفت: چهار هزار مرکز نیکوکاری در کشور در حال فعالیت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار كرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری در راستای مردمی شدن فعالیت‌های امداد و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی است و هم اکنون بخش عمده‌ای از بار اداره کردن نیازمندان و ایتام از طریق این مراکز نیکوکاری انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردمی کردن امدادگری برکات زیادی برای مردم داشته است، افزود: ظرفیت مردم برای نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان کم نظیر است.

بختیاری با عنوان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مردمی شدن خدمات امدادگری است، افزود: عمده مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد راه اندازی شده‌اند و عمده خدمت رسانی آنها هم به همان محلات بوده است.

رئیس کمیته امداد كشور با عنوان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی از رویکردهای جدید این نهاد است، گفت: فعالیت مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام که نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور است نیز در راستای مراکز نیکوکاری تخصصی است.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام علاوه بر خدمت رسانی به نیازمندان می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال و بکارگیری مددجویان نخبه که بیکار هستند در صنایع پایین دستی پتروشیمی همکاری نماید که اقدامی به یادماندنی خواهد بود.

 

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد