سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48124
|
08:14 - 1399/07/23
نسخه چاپی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام؛

محکومیت یک میلیارد تومانی قاچاقچی چینی آلات آشپزخانه در ایلام

محکومیت یک میلیارد تومانی قاچاقچی چینی آلات آشپزخانه در ایلام
علیرضا لطفی گفت: طی بازرسی مامورین ایست و بازرسی نیروی انتظامی پل سیمره، یک دستگاه کامیون کشنده حامل قاچاق چینی آلات آشپزخانه به پرداخت یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان محکوم شد.

به گزارشايلام بيدار،"علیرضا لطفی"، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: طی بازرسی مامورین ایست و بازرسی نیروی انتظامی پل سیمره در پی پایش و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک برخوردند که در بازرسی های به عمل آمده، سایزهای مختلف از انواع چینی آلات آشپزخانه خارجی به ظن قاچاق بودن کشف و ضبط شد.

وی افزود: با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایلام، پس احراز (فعل قاچاق) متخلف را به دلیل مباشرت و حمل در کالای قاچاق علاوه به ضبط کالای مکشوفه و کامیون حامل قاچاق در مجموع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین از جریمه نقدی پنجاه میلیون تومانی قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: پس از گزارش مامورین انتظامی ایست و بازرسی ایستگاه پل سیمره در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی به عمل آمده از آن تعداد سی دستگاه آبمیوه گیر مدل بوش آلمان به ظن قاچاق بودن ضبط و کشف شد.

لطفی ادامه داد: با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چرداول، پس از احراز تخلف متهم را به دلیل مباشرت و حمل کالای قاچاق  به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت پنجاه و سه میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی همچنین از محکومیت یک  میلیارد ریالی قاچاقچی ماسک، لباس و تجهیزات بیمارستانی در ایلام خبر داد و گفت: پس از تهیه گزارش اداره کل اطلاعات استان در مورد توقیف یک دستگاه کامیون و کشف تجهیزات بیمارستانی قاچاق، این گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات ایلام، افزود: شعبه اول بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم، متخلف را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 430 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب