سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48074
|
00:28 - 1399/07/21
نسخه چاپی

فرماند ار دهلران؛

نظارت بر بازار و سیستم توزیع باید بیشتر شود

نظارت بر بازار و سیستم توزیع باید بیشتر شود
مجید عسگری گفت: نظارت جدی و مستمر بازار و سیستم توزیع با توجه به نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت کالا و خدمات باید با شدت و دقت دنبال شود.

به گزارشايلام بيدار،"مجید عسگری"، در نشست کمیته تنظیم بازار دهلران بر ضرورت تامین نهاده های کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و افزود: نرخ گذاری برای ماشین آلاتی که در کاشت و برداشت محصولات کشاورزی نقش دارند از دیگر موضوعاتی است که باید دنبال شود.

فرماندار دهلران یادآور شد: فراهم کردن ساز و کار برای توزیع کشفیات قاچاق دام و طیور در شهرستان از دیگر کارهایی است که باید انجام شود.

عسگری با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار داشت: مشکلات کیفیت و کمیت نان همچنان موجب نارضایتی مردم است که متولیان باید به دقت آن را مد نظر قرار دهند.

فرماندار دهلران خواستار تشدید گشت های نظارتی شد و گفت: سرکشی از واحدهای صنفی در بخش ها و برپایی نمایشگاه های پاییزه و در صورت نیاز بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف در نظارت ها برای جلوگیری از فشار مضاعف بر مردم در این شرایط مد نظر متولیان باشد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران هم گفت: نظارت و کنترل قیمت ها به جد دنبال می شود و ضرورت دارد اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان در خصوص نرخ نامه کرایه حمل مصالح اقدام کند.

مرتضی مهدوی از سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در ۶ ماهه اول امسال خبرداد و افزود: در این راستا ۱۶۳ پرونده با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال تشکیل که به لحاظ تشکیل تعداد پرونده نسبت به مشابه سال گذشته از رشد ۶۳ درصدی برخوردار است.

وی توزیع ۱۹۹ تن برنج، ۱۳۸ تن شکر و ۱۲ تن گوشت را از دیگر اقدامات ۶ ماهه امسال برشمرد.

رئیس اتاق اصناف دهلران هم گفت: نظارت بر توزیع لاستیک در شهرستان ضرورت دارد.

عبدالعباس یادگاری افزود: یکهزار و ۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان بازرسی و ۳۲ پرونده به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال تشکیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب