سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 48034
|
07:21 - 1399/07/19
نسخه چاپی

«مسیح» در کنجِ قاب

«مسیح» در کنجِ قاب
در زمان برداشته شدن این عکس، بالاترین مقام سپاه پاسداران در جبهه شمال غرب بود. شخصیت این فرمانده تاریخ ساز، درست مانند همین ژستی است که در عکس دیده می شود، افتاده و بی ادعا.

به گزارشايلام بيدار، تصویری که مشاهده می کنید در یکی از مناطق کردستانات در اوایل دهه شصت شمسی به ثبت رسیده است. در گوشه سمت راستِ قاب(نشسته، نفر اول) شهید «محمد بروجردی» دیده می شود که بی ادعا و جلوه خاصی نشسته است.  در زمان برداشته شدن این عکس، بالاترین مقام سپاه پاسداران در جبهه شمال غرب بود. شخصیت این فرمانده تاریخ ساز، درست مانند همین ژستی است که در عکس دیده می شود، افتاده و بی ادعا.

«محمد بروجردی» به دلیل سیره اخلاقی و نتایج عملکرد خالصانه‌اش در مناطق کردنشین، در جهت استقرار ثبات و امنیت، در میان ساکنان بومی منطقه به محبوبیتی منحصربفرد دست پیدا کرد تا جایی که به «مسیح کردستان» معروف شد. او توانست طی چهار سال حضور مستمر خود در «جبهه ی غرب»، با تاسیس و تثبیت نهادهایی سرنوشت ساز، مانند «قرارگاه حمزه سیدالشهدا(علیه السلام)»، «سازمان پیش مرگان مسلمان کرد» و «لشکر ویژه ی شهدا» و ...  ریشه های «سپاه» را در ناامن ترین مناطق کشور، استوار و ماندگار سازد و مبالغه نخواهد بود اگر، امنیت امروز در مناطق شمال غرب کشور را، مستقیما، مرهون مجاهدات او شاگردانش بدانیم.

روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب