سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 48015
|
08:59 - 1399/07/16
نسخه چاپی

شماره تلفنی برای تماس با حرم امام حسین (ع) فقط برای ایرانیان

شماره تلفنی برای تماس با حرم امام حسین (ع) فقط برای ایرانیان
ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا(ع) با موافقت عتبه حسینیه (ع) برقرار شد و عاشقان اباعبدالله می‌توانند با شماره‌گیری ۱۶۴۰ در هر لحظه از شبانه‌روز زائر امام حسین (ع) شوند.

به گزارشايلام بيدار، امسال با اعزام نشدن زائران ایرانی به عراق در ایام اربعین به دلیل شیوع کرونا، حسرت زیارت سیدالشهدا (ع) بیش از گذشته حس می‌شود و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در غم فراق زیارت امام حسین (ع) در این ایام هستند.

در این بین با موافقت عتبه حسینیه (ع)، ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) برقرار می‌شود تا از این طریق ایرانیان بتوانند با برقراری تماس صدای حرم را شنیده و از راه دور زائر کربلا شوند.

بر همین اساس، عاشقان اباعبدالله (ع) می‌توانند با شماره ۱۶۴۰ بدون هیچ پیش شماره‌ای تماس حاصل کرده و حال و هوای حرم امام حسین (ع) را در هر لحظه از شبانه‌روز درک کرده و صدای اطراف ضریح را تلفنی بشنوند.

ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان با موافقت عتبه حسینیه (ع) و با تلاش مؤسسه وصال الحسین (ع) صورت گرفته که از امروز تلفن «۱۶۴۰» امکان برقراری تماس با حرم حسینی را فراهم کرده است و هزینه این تماس نیز همچون هزینه تماس با تلفن ثابت محاسبه می‌شود.

در صورت موافقت شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات، در آینده نزدیک به منظور رفاه بیشتر زائران حرم حسینی، تماس با حرم از طریق این شماره به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد