سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47972
|
08:24 - 1400/01/03
نسخه چاپی

حکایت وضعیت کرونایی شهرایوان؛

حکایت مصوبات ستادکرونا درایوان/وقتی حرف با عمل یکی نیست

حکایت مصوبات ستادکرونا درایوان/وقتی حرف با عمل یکی نیست
این روزها شاهد افزایش بی رویه شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان ایوان هستیم که لازم است محدودیتهایی در این زمینه اعمال شود

به گزارشايلام بيدار،این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

اما جدا از این مباحث این روزها شاهد افزایش شمارمبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان ایوان هستیم به طوری که در یک هفته گذشته تعدادی از شهروندان ایوانی به این ویروس مبتلا شده اند.

حال با این اوصاف ستاد کرونا استان و شهرستان هرزگاهی با انتشار اخباری از محدودیتها ی کرونایی در استان و شهرستان سخن به میان می اورند اما آنچه که به عینه می توان در شهرستان ایوان به آن اشاره کرد این است که این مصوبات حرفی بیش نیوده است چرا که اگر این مصوبات به درستی عملیاتی میشد دیگر شاهد این حجم از مبتلایان نبودیم.

اعلام آماده باش  به ستادهای استانی کرونا صادرشد

به دستور محمد نوذری استاندار ایلام و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا برای کنترل و مهار این بیماری دستور آماده باش فوری به تمام ستادهای استانی و شهرستانی صادر شد.

بر این اساس امروز چهار جلسه فوق العاده به دستور استاندار ایلام در شهرستان‌های آبدانان، ایوان، چرداول و دهلران که روند افزایش کرونا مشاهده شده، برگزار شده.

همچنین استاندار ایلام در اقدامی دیگر سرپرست معاونت سیاسی و رئیس قرارگاه عملیاتی کرونای استان و معاون امور عمرانی را مامور کرد تا از شهرستان‌های سیروان، ایوان، چرداول، آبدانان و دره شهر بازدید نمایند و در جریان آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان‌ها قرار گیرند.

بر اساس این گزارش همچنین به دستور استاندار ایلام فردا  نیز جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا برگزار خواهد شد و آخرین راهکارها و تدابیر لازم برای کنترل و مهار کرونا بررسی و تصمیم گیری می‌شود.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب