سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47934
|
07:55 - 1399/07/13
نسخه چاپی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛

محدودیت های کرونایی در ایلام اعلام شد

محدودیت های کرونایی در ایلام اعلام شد
جمیل صادقی فرگفت: ۱۱ مورد محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در این استان اعمال می شود.

به گزارشايلام بيدار،دکتر "جمیل صادقی فر"،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۱۱ مورد محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در این استان اعمال می شودکه  تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها، و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها و سینما، تئاتر و مراکز مشابه را از جمله این محدودیت ها اعلام‌کرد.

وی افزود: تعطیلی موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش‌ها و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، جودو و کاراته و موارد مشابه را از دیگر محدودیت های هفته جاری در این استان است.

به گفته وی، همچنین کافه ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده و سالن‌های بدنسازی نیز در این مدت باید تعطیل شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای هفته آینده اعمال محدودیت های دو هفته ای نیز به وزارت کشور درخواست شده است که در صورت موافقت اعلام خواهد شد.

وی با توجه به اوج گرفتن در این استان و افزایش بی سابقه تعداد بستری ها از عموم مردم خواست: با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از کرونا مشارکت لازم داشته باشند تا موج ابتلا و بستری های کرونا فروکش کند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب