سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 47704
|
10:20 - 1399/07/05
نسخه چاپی

معاون تبلیغات اسلامی:

توطئه دشمن در جنگ روایت ها با فرمایشات رهبری در خصوص عزاداری محرم خنثی شد

توطئه دشمن در جنگ روایت ها با فرمایشات رهبری در خصوص عزاداری محرم خنثی شد
حجت الاسلام حریزاوی گفت: دشمن در ایام محرم با الفاظی همچون دین یا سلامت و دین یا معنویت قصد دوگانه سازی در جامعه را داشت که فرمایشات رهبری در خصوص عزاداری های محرم موجب خنثی شدن این توطئه شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "روح الله حریزاوی"، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، شامگاه دیروز در جلسه تجلیل از خادمان محرم در محل حسینیه اعظم زنجان، گفت: سکولاریسم همان جدایی دین از سیاست با آغاز رنسانس در اروپا آغاز شد که در ظاهر جدا کردن دین از زندگی مردم بود ولی در پشت پرده جدایی دین از فرهنگ، هنر ، تعلیم و تربیت و اقتصاد بود.

 

حجت الاسلام روح الله حریزاوی با بیان اینکه این اندیشه مکاتب لیبرالیسم،پلورالیسم و کثرت گرایی را به همراه داشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در برابر سکولاریسم ایستاد و به عنوان پدیده قرن نسخه ای از حکومت دینی توسط امام راحل ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر در جنگ اقتصادی و فرهنگی در بستر رسانه قرار دارد، افزود: در این جنگ دشمن از طریق رسانه ها در تلاش برای مخدوش کردن چهره انقلاب است.

 

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی به شیوع ویروس کرونا و تاکیدات رهبری در خصوص نحوه عزاداری ها در محرم و اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود باید تلاش کنیم تا روضه های کوچک و هیئت های پشت بامی را تقویت کنیم.

 

این مقام مسئول به جنگ روایت ها توسط رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: دشمن از بین ۴۰ هزار هیئت شناسنامه‌دار، ۱۵ هیئتی را که در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کردند را روایت کرد.

 

حریزاوی با یادآوری اینکه ادامه جنگ روایت‌ها، جنگ اراده‌ها، جنگ‌های ترکیبی و هیبریدی است، ادامه داد: در این جنگ که در فضای رسانه ها انجام می شود، دشمن تلاش می کند تا حقایق را به شکل وارونه و تلخ برای بشر نهادینه کند.

 

وی با بیان اینکه جنگ روایت‌ها به‌منظور تغییر باورها و اراده‌ها اجرا می شود، خاطرنشان کرد: دشمن در روزهای محرم تلاش کرد تا با الفاظی همچون دین یا سلامت و دین یا معنویت قصد دوگانه‌سازی در جامعه ایجاد کند.

 

به گفته این مقام مسئول، در برابر جنگ روایت ها که دشمن به راه انداخته است، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری های محرم و رعایت آن توسط هیات های مذهبی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب